Średnio 1,14 mln widzów Polsat Hit Festiwal w Sopocie. To mniej niż przed rokiem
Jedną z prowadzących była Katarzyna Cichopek (fot. AKPA/Polsat)
Polsat Hit Festiwal w Sopocie oglądało w Polsacie średnio 1,14 mln widzów. To mniej niż przed rokiem miała impreza jeszcze wtedy nazywająca się Polsat SuperHit Festiwal. Więcej widzów od festiwalu zgromadził program z archiwalnymi skeczami z Opery Leśnej – 1,29 mln.
Emitując Polsat Hit Festiwal (w piątek i sobotę od 20), Polsat miał średnio 12,23 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 12,11 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 12,48 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Średnio 199 tys. widzów programu Marka Sierockiego pt. "To jest grane" w TVP 2
Najwięcej widzów (1,41 mln, 13,91 proc. w grupie ogólnej 4+, 13,88 proc. w komercyjnej 16-49 i 14,43 proc. w komercyjnej 16-59) miała druga część pierwszego dnia, czyli "Radiowy przebój roku". Wśród najpopularniejszych propozycji były też: "Koncert diamentowy" z 25 maja – 1,28 mln (odpowiednio 12,66 proc., 13,58 proc. i 13,99 proc.) i jubileusz Golec uOrkiesta z 24 maja – 1,25 mln (11,37 proc., 10,34 proc. i 10,47 proc.).
Koncerty prowadzili m.in. Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Ibisz, Maciej Rock, Maciej Dowbor i Katarzyna Cichopek, która do początku roku była związana z TVP jako prowadząca "Pytanie na śniadanie".
Od tego roku wydarzenie odbywa się jako Polsat Hit Festiwal (wcześniej jako Polsat SuperHit Festiwal).
Rok temu trzydniowy Polsat SuperHit Festiwal oglądało średnio 1,71 mln widzów.
Czytaj też: Netflix z raportem wyświetleń. "Znachor" drugi wśród produkcji nieanglojęzycznych
Z kolei niedziela 26 maja należała do kabaretów. Tym razem nie pokazano jednak programu na żywo, ale montaż skeczów sprzed lat pt. "Tak było – 20 lat Sopockiego Hitu Kabaretowego". Program oglądało średnio 1,29 mln widzów (12,10 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 11,35 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 12,26 proc. w komercyjnej 16-59). Dla porównania, transmisję "Sopockiego Hitu Kabaretowego" z zeszłego roku śledziło średnio 2,28 mln widzów.
W kwietniu Polsat notował średnio 7,07 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,46 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,20 proc. w komercyjnej 16-59.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Operatorzy żądają od Świrskiego planu ws. rekoncesji dla TVN Style. "Stan zawieszenia"
(MNIE, 30.05.2024)