Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z raportem wyświetleń. "Znachor" drugi wśród produkcji nieanglojęzycznych

Kolejna wersja "Znachora" na arenie międzynarodowej funkcjonuje jako "Forgotten Love" ("Zapomniana miłość") (screen: YouTube/MVSRS)

Netflix opublikował drugą edycję swojego raportu zaangażowania, obejmującego okres od lipca do grudnia 2023 roku. Polski "Znachor" w zestawieniu międzynarodowym zajął drugie miejsce wśród filmów fabularnych, do których widzowie zaglądali najczęściej.

Od czasu opublikowania pierwszego raportu platforma dodała czas trwania i liczbę wyświetleń (całkowita liczba godzin oglądania podzielona przez czas trwania) oraz rozdzieliła filmy i seriale. Raport odzwierciedla cotygodniowe listy 10 najlepszych i najpopularniejszych. Ponad 85 proc. nowych tytułów Netflixa uwzględnionych w tym raporcie pojawiło się także na cotygodniowych listach Top 10.

Czytaj też: Średnio 521 tys. widzów talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN

Międzynarodowe hity, jeżeli chodzi zarówno o filmy fabularne, jak i seriale (w zestawieniu podane osobno tytuły nieanglojęzyczne i nie z Francji) to: "Ukochane dziecko" (53 mln) z Niemiec, "Znachor" (43 mln) z Polski, "Zmowa milczenia" (21 mln) z Meksyku, "Dziewczyna w masce" (19 mln) z Korei Płd.

Polska produkcja – kolejna wersja "Znachora", tym razem z Leszkiem Lichotą w roli tytułowej – na arenie międzynarodowej funkcjonuje jako "Forgotten Love" ("Zapomniana miłość").

W zestawieniu traktowanym jako główne pierwsze trzy sezony serialu "Lupin" wygenerowały prawie 100 mln wyświetleń w drugiej połowie 2023 roku. Następne w kolejności były "Wiedźmin" (76 mln), "Virgin River" (69 mln), "The Crown" (50 mln), "Słodkie Magnolie" (35 mln), "Top Boy" (26 mln).

Czytaj też: Po ośmiu latach Polsat wznawia "Must be the music. Tylko muzyka". Emisja wiosną 2025

Licencjonowane tytuły (niezrobione specjalnie dla Netflixa), często pochodzące z sieci amerykańskich, to: "Młody Sheldon" (88 mln), "Chirurdzy" (51 mln) i "Plotkara" (49 mln).

Poza konkurencją był serial "W garniturach", osiągając 144 mln wyświetleń, ale tu podliczenie dotyczyło wszystkich dziewięciu sezonów.

Czytaj też: Dariusz Szpakowski w Kanale Zero poprowadzi program "Robiłem ten mecz"

(MAC, 27.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.