Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent "Familiady" i nadawca News 24 zakończył I kwartał z zyskiem 112 tys. zł

Spółka produkuje teleturniej "Familiada" dla TVP (screen: Tvp.pl)

Spółka Astro, producent teleturnieju "Familiada" dla Telewizji Polskiej i nadawca telewizyjnego kanału News 24, w pierwszym kwartale br. odnotowała 946 tys. zł przychodów ze sprzedaży i 112 tys. zł zysku netto.

W stosunku do pierwszego kwartału 2023 roku przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów spadły o 1,9 proc. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów zmalały o 69,6 proc. - z 1,6 mln zł do 489 tys. zł. Spadły też koszty ogólnego zarządu - o 48,5 proc. - z 482 tys. zł do 248 tys. zł. Spółka Astro miała 112 tys. zł zysku netto wobec 1,2 mln zł straty netto rok wcześniej.

"Wskazane wyniki zostały osiągnięte przede wszystkim dzięki działaniom nakierowanym na ograniczenie kosztów prowadzonej przez Emitenta działalności" - napisano w sprawozdaniu giełdowym. Jak dodano, w spółce przeprowadzano głęboką restrukturyzację.

Już wcześniej informowaliśmy, że ograniczono koszty funkcjonowania kanału News 24, m.in. zmniejszono liczbę programów i postawiono na publicystykę, tańszą w produkcji niż newsy.

Większościowym udziałowcem Astro jest Ryszard Krajewski, a mniejszościowym grupa Tier Investment. Kanał News 24 nie jest monitorowany przez Nielsen Media.

(MNIE, 17.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.