Potrzebna agencja do kampanii na temat zjawiska wykorzystywania seksualnego dzieci
Ostatnio PKDP prowadził kampanię "Bezpieczne wakacje" (fot. materiały prasowe)
Urząd Państwowej Komisji do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 poszukuje agencji, która stworzy strategię, koncepcję kreatywną i zrealizuje kampanię.
Wartość planowanych działań to 800 tys. zł brutto. Agencje zainteresowane przetargiem mają czas na zgłoszenia do 16 maja. Urząd dał spółkom niecały tydzień na przygotowanie ofert, a umowa ze zwycięzcą będzie obowiązywać do 27 grudnia br.
Czytaj też: Wojciech Wybranowski naczelnym Holistic.news. "Wyjście poza polityczne nawalanki”
Zainteresowane firmy muszą wykazać, że ciągu ostatnich pięciu lat przeprowadziły co najmniej dwie kampanie o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł brutto. Oferty będą oceniane na podstawie ceny (30 proc. oceny), strategii komunikacji (30 proc.) oraz koncepcji kreatywnej (40 proc.).
Zgłaszać się można przez stronę Ezamowienia.pl.
(KAP, 13.05.2024)