Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W I kwartale "Fakt" liderem sprzedaży dzienników. W górę tylko "Przegląd Sportowy"

Średnia sprzedaż wydania dzienników ogólnopolskich w I kwartale 2024 roku spadła o 9,7 proc., sprzedaż e-wydania wzrosła zaś o 0,6 proc.

W I kwartale 2024 roku „Fakt” obronił tytuł lidera wśród dzienników ogólnopolskich. Wzrost średniej sprzedaży wydania zanotował tylko „Przegląd Sportowy”.

• Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że średnia sprzedaż "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) w pierwszym kwartale 2024 roku wyniosła 117 475 egz., czyli o 10,2 proc. mniej niż w analogicznym okresie w 2023 roku.

• Drugi był "Super Express" (Grupa ZPR Media), który sprzedawał średnio 68 839 egz. (spadek o 8,2 proc.).

• Na trzecim miejscu uplasowała się "Gazeta Wyborcza" (Agora), rozchodząca się w 35 837 egz. (spadek o 15,4 proc.).

• Średnia sprzedaż "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) wynosiła 25 531 egz. (spadek o 17,5 proc.).

"Dziennik Gazeta Prawna" (Infor) rozchodził się w 24 290 egz. (spadek o 13,7 proc.).

Dalej w zestawieniu były: "Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 15 781 egz. (spadek o 15,2 proc.), "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) - 19 550 egz. (wzrost o 25,0 proc.), "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) - 13 053 egz. (spadek o 1,2 proc.) i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) – 2737 egz. (spadek o 21,9 proc.).

Najwięcej e-wydań - 15 506 egz. - sprzedawał "Dziennik Gazeta Prawna" (spadek o 1,8 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2023 roku). Poziom 10 tys. przekroczyły również: "Rzeczpospolita" - 14 401 egz. (wzrost o 2,5 proc.) i "Puls Biznesu" - 10 692 egz. (wzrost o 3 proc.).

Średnia sprzedaż wydania dzienników ogólnopolskich w I kwartale 2024 roku spadła o 9,7 proc., sprzedaż e-wydania wzrosła zaś o 0,6 proc.

(MZD, 09.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.