W regionalnej kampanii mBank zachęca w języku śląskim do założenia konta
Celem kampanii na Spotify jest zachęcenie mieszkańców województwa śląskiego do założenia konta w mBanku (fot. materiały prasowe)
Kampania mBanku rozpoczęła się na platformie muzycznej Spotify. Prowadzona jest częściowo w języku śląskim.
Kampania "My to rozumiemy" kierowana jest do osób w wieku 21-44 lat, mieszkańców miast na Śląsku (m.in. Zabrze, Bytom, Chorzów, Tarnowskie Góry, Gliwice, Cieszyn, Rybnik, Katowice i wiele innych).
Czytaj też: Papaya New Directors z filmem dla Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej z Arturem Barcisiem
W Spotify emitowany jest spot audio wraz z banerem towarzyszącym (w kilku wersjach). Zarówno w spotach, jak i na banerach część komunikacji prowadzona jest w języku śląskim, a hasłem przewodnim kampanii jest claim: "My to rozumiemy". Bohaterami reklam na Spotify są mieszkańcy Śląska.
Działania marketingowe na Spotify są częścią kampanii reklamowej prowadzonej również w innych kanałach, takich jak: regionalne rozgłośnie radiowe, digital (YouTube, Meta, TikTok, Google Display Network, portale regionalne) oraz OOH w wybranych miastach na Śląsku.
Celem kampanii na Spotify jest zachęcenie mieszkańców województwa śląskiego do założenia konta w mBanku. Za logistykę działań w serwisie Spotify odpowiada polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph), a za koncept kampanii – agencje Dentsu Creative oraz Carat.
Czytaj też: Iga Świątek i Kinga Dróżdż promują Visę w kampanii dla Europy Środkowo-Wschodniej
(AMS, 08.05.2024)