Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W regionalnej kampanii mBank zachęca w języku śląskim do założenia konta

Celem kampanii na Spotify jest zachęcenie mieszkańców województwa śląskiego do założenia konta w mBanku (fot. materiały prasowe)

Kampania mBanku rozpoczęła się na platformie muzycznej Spotify. Prowadzona jest częściowo w języku śląskim.

Kampania "My to rozumiemy" kierowana jest do osób w wieku 21-44 lat, mieszkańców miast na Śląsku (m.in. Zabrze, Bytom, Chorzów, Tarnowskie Góry, Gliwice, Cieszyn, Rybnik, Katowice i wiele innych).

Czytaj też: Papaya New Directors z filmem dla Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej z Arturem Barcisiem

W Spotify emitowany jest spot audio wraz z banerem towarzyszącym (w kilku wersjach). Zarówno w spotach, jak i na banerach część komunikacji prowadzona jest w języku śląskim, a hasłem przewodnim kampanii jest claim: "My to rozumiemy". Bohaterami reklam na Spotify są mieszkańcy Śląska.

Działania marketingowe na Spotify są częścią kampanii reklamowej prowadzonej również w innych kanałach, takich jak: regionalne rozgłośnie radiowe, digital (YouTube, Meta, TikTok, Google Display Network, portale regionalne) oraz OOH w wybranych miastach na Śląsku.

Celem kampanii na Spotify jest zachęcenie mieszkańców województwa śląskiego do założenia konta w mBanku. Za logistykę działań w serwisie Spotify odpowiada polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph), a za koncept kampanii – agencje Dentsu Creative oraz Carat.

Czytaj też: Iga Świątek i Kinga Dróżdż promują Visę w kampanii dla Europy Środkowo-Wschodniej

(AMS, 08.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.