Iga Świątek i Kinga Dróżdż promują Visę w kampanii dla Europy Środkowo-Wschodniej
Kampania będzie prowadzona do 31 maja (screen: YouTube/Set To Love)
Visa uruchomiła kampanię reklamową realizowaną w Europie Środkowo-Wschodniej, w której przedstawiciele Team Visa – w tym Iga Świątek i Kinga Dróżdż – zapraszają konsumentów, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024.
Spoty reklamowe kampanii Visa CEE "Wejdź na wyższy poziom z Visa" będą wyświetlane w telewizji, kinach i kanałach social media.
Czytaj też: Iga Świątek została pierwszą ambasadorką marki Lancôme w Polsce
Za adaptację konceptu kreatywnego, jego wykonanie i koordynację działań na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi. Kampania będzie prowadzona do 31 maja. Za działania PR odpowiada agencja Grayling.
Występują w niej przedstawiciele Team Visa, w skład którego wchodzi 136 sportowców z całego świata. W spotach pojawili się: Iga Świątek, Kinga Dróżdż, Josef Dostál (Czechy), Anna Luxová (Czechy), Jakub Grigar (Słowacja), Anđela Mužinić Vincetić (Chorwacja) i Kristóf Milák (Węgry).
Kampania została przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi (fot. materiały prasowe)
Czytaj też: Iga Świątek w kampanii elektrycznego Porsche. "Bądź zmianą, pozostań sobą"
(KAP, 06.05.2024)