Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iga Świątek i Kinga Dróżdż promują Visę w kampanii dla Europy Środkowo-Wschodniej

Kampania będzie prowadzona do 31 maja (screen: YouTube/Set To Love)

Visa uruchomiła kampanię reklamową realizowaną w Europie Środkowo-Wschodniej, w której przedstawiciele Team Visa – w tym Iga Świątek i Kinga Dróżdż – zapraszają konsumentów, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024.

Spoty reklamowe kampanii Visa CEE "Wejdź na wyższy poziom z Visa" będą wyświetlane w telewizji, kinach i kanałach social media.

Czytaj też: Iga Świątek została pierwszą ambasadorką marki Lancôme w Polsce

Za adaptację konceptu kreatywnego, jego wykonanie i koordynację działań na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi. Kampania będzie prowadzona do 31 maja. Za działania PR odpowiada agencja Grayling.

Występują w niej przedstawiciele Team Visa, w skład którego wchodzi 136 sportowców z całego świata. W spotach pojawili się: Iga Świątek, Kinga Dróżdż, Josef Dostál (Czechy), Anna Luxová (Czechy), Jakub Grigar (Słowacja), Anđela Mužinić Vincetić (Chorwacja) i Kristóf Milák (Węgry).

Press

Kampania została przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi (fot. materiały prasowe)

Czytaj też: Iga Świątek w kampanii elektrycznego Porsche. "Bądź zmianą, pozostań sobą"

(KAP, 06.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.