Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Taniec z gwiazdami" Polsatu zyskał oglądalność i poprawił udziały. Średnio 1,7 mln widzów

Program wygrała aktorka Anita Sokołowska w parze z Jackiem Jeschke (screen: YouTube/Polsat)

14. edycja "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" przyciągała do Polsatu średnio ok. 1,7 mln oglądających. To o kilkaset tysięcy więcej niż 13. edycja jesienią 2022.

"Taniec z gwiazdami" wrócił do Polsatu po półtorarocznej przerwie – 14. edycja była nadawana w nowym paśmie – nie w poniedziałki, ale w niedziele o 20, od 3 marca do 5 maja. Stacja, emitując program, osiągała średnio 13,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 zaś jej udział wynosił 11,4 proc., a w komercyjnej 16-59 – 11,2 proc.

Czytaj też: Spośród uruchomionych w kwietniu kanałów najwyższy udział w rynku ma Kabaret TV

13. edycję "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" śledziło jesienią 2022 w Polsacie średnio ok. 1,2 mln widzów. Podczas nadawania "Tańca z gwiazdami" stacja miała wtedy średnio 9,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 7,3 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7 proc. w komercyjnej 16-59.

W 14. sezonie w jury programu obok Iwony Pavlović zasiadali nowi sędziowie: aktorka Ewa Kasprzyk, tancerz i choreograf Rafał Maserak oraz tancerz i choreograf Tomasz Jan Wygoda. Program wygrała aktorka Anita Sokołowska w parze z Jackiem Jeschke.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Restauratorka Magda G. oskarżona o reklamowanie alkoholu na Facebooku

(MNIE, 11.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.