Spośród uruchomionych w kwietniu kanałów najwyższy udział w rynku ma Kabaret TV
Kabaret TV nadaje tylko programy kabaretowe (fot. materiały prasowe)
Spośród kanałów telewizyjnych, które nadawanie rozpoczęły w kwietniu br., na razie najwyższy udział w rynku telewizyjnym w grupie ogólnej 4+ ma Kabaret TV (Wirtualna Polska Media).
Kanał z kabaretami Kabaret TV w kwietniu w każdej minucie oglądało średnio 3,3 tys. osób. Przełożyło się to na 0,06 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,09 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,08 w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: TVN w paśmie "Skazanej" na trzecim miejscu – zarówno w grupie ogólnej, jak i 16-49
W kwietniu ruszyły też muzyczny Szlagier TV i filmowo-rozrywkowy TVC Super od MWE Networks. Pierwszy z nich miał w kwietniu średnio minutowo 1,4 tys. widzów i 0,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, poniżej 0,01 proc. w komercyjnej 16-49 oraz poniżej 0,01 proc. w komercyjnej 16-59. Z kolei TVC Super oglądały średnio minutowo 764 osoby. W grupie ogólnej 4+, komercyjnej 16-49 i komercyjnej 16-59 przełożyło się to na po 0,01 proc. udziału.
Kabaret TV (ruszył 2 kwietnia) jest obecny m.in. w Play, Vectrze i Toya. Z kolei Szlagier TV i TVC Super (wystartowały 8 kwietnia) są dostępne na platformie Canal+ i na lokalnych multipleksach naziemnych MWE Networks. Reklamy w Kabaret TV sprzedaje Polsat Media, a w Szlagier TV i TVC Super – TVN Media.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Restauratorka Magda G. oskarżona o reklamowanie alkoholu na Facebooku
(MNIE, 07.05.2024)