TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuber Janek Dąbrowski edukuje w kampanii BNP Paribas. "Misja Kieszonkowe"

Janek Dąbrowski na YouTube działa jako JDabrowsky (screen: YouTube/JDabrowsky)

Bank BNP Paribas rozpoczął kolejny etap kampanii promującej program edukacji finansowej "Misja Kieszonkowe". Pojawia się w nim młodzieżowy youtuber Janek Dąbrowski, który zachęca dzieci do udziału w programie.

"Misja Kieszonkowe" to inicjatywa edukacyjna skupiająca się na rozwijaniu umiejętności finansowych u najmłodszych. Do programu mogą zgłaszać się uczniowie w wieku od 7 do 15 lat. Dotychczas wzięły w nim udział ponad 62 tys. uczennic i uczniów. 

Czytaj też: Zwycięzcy jubileuszowej 10. edycji konkursu Papaya New Directors wybrani

Trwa trzecia edycja wydarzenia, której towarzyszy konkurs skierowany do szkół. Do wygrania są wycieczki edukacyjne dla całych klas do warszawskiego minicity. Ponadto lekcje edukacyjne dla czterech zwycięskich klas poprowadzi młodzieżowy youtuber – Janek Dąbrowski.

(KAP, 30.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.