Youtuber Janek Dąbrowski edukuje w kampanii BNP Paribas. "Misja Kieszonkowe"
Janek Dąbrowski na YouTube działa jako JDabrowsky (screen: YouTube/JDabrowsky)
Bank BNP Paribas rozpoczął kolejny etap kampanii promującej program edukacji finansowej "Misja Kieszonkowe". Pojawia się w nim młodzieżowy youtuber Janek Dąbrowski, który zachęca dzieci do udziału w programie.
"Misja Kieszonkowe" to inicjatywa edukacyjna skupiająca się na rozwijaniu umiejętności finansowych u najmłodszych. Do programu mogą zgłaszać się uczniowie w wieku od 7 do 15 lat. Dotychczas wzięły w nim udział ponad 62 tys. uczennic i uczniów.
Czytaj też: Zwycięzcy jubileuszowej 10. edycji konkursu Papaya New Directors wybrani
Trwa trzecia edycja wydarzenia, której towarzyszy konkurs skierowany do szkół. Do wygrania są wycieczki edukacyjne dla całych klas do warszawskiego minicity. Ponadto lekcje edukacyjne dla czterech zwycięskich klas poprowadzi młodzieżowy youtuber – Janek Dąbrowski.
(KAP, 30.04.2024)