W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP szykuje się na igrzyska olimpijskie. Siedem dyscyplin komentowanych będzie z Paryża

Letnie Igrzyska Olimpijskie rozpoczną się 26 lipca (fot. materiały prasowe)

Ok. 40 osób ma liczyć ekipa dziennikarska Telewizji Polskiej na Letnie Igrzyska w Paryżu. Ofertę handlową na imprezę przedstawiło Biuro Reklamy TVP.

TVP, która ma sublicencje do transmitowania olimpiady od Warner Bros. Discovery, może pokazywać ją równocześnie na dwóch antenach, będą to TVP 1 lub TVP 2, a także TVP Sport.

Czytaj też: Redakcje szykują się na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Mocna oferta Warner Bros. Discovery

Z Paryża telewizja publiczna obsługiwać będzie siedem dyscyplin: siatkówkę, tenis, lekkoatletykę, pływanie, wioślarstwo, kajakarstwo i szermierkę (pozostałe komentowane będą ze studia w Warszawie).

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż oferty handlowej na Letnie Igrzyska Olimpijskie. Do 17 czerwca pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy imprezy. Sprzedaż dla pozostałych klientów rozpocznie się 18 czerwca.

Najwyżej wyceniono reklamy przy meczu półfinałowym w siatkówce mężczyzn – cena 30-sekundowego spotu po trzecim secie wynosi 171,3 tys. zł (cena przed rabatem).

Czytaj też: Andrzej Janisz skomentuje Euro 2024 w Polskim Radiu. To jego powrót na antenę

Podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio najchętniej oglądaną dyscypliną była siatkówka mężczyzn. Mecz Polska-Francja w TVP 1 oglądało średnio 2,6 mln widzów, co dało stacji 33 proc. udziału w rynku.

Oferta Biura Reklamy TVP na olimpiadę w Paryżu – poza standardową reklamą emitowaną przy transmisjach i klasyczną reklamą online – obejmuje również inne formy, jak reklama w telewizji hybrydowej (HBB TV) oraz możliwość ekspozycji marki na planszach reklamowych na kanale YouTube TVP Sport. Znalazły się w niej również specjalne programy, m.in. "Wydarzenia dnia", "Studio olimpijskie", "Olimpijski wieczór" czy "Paryż po godzinach".

XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu odbędą się w dniach 26 lipca – 11 sierpnia 2024 roku.

Czytaj też: Oglądalność meczu Real Madryt - FC Barcelona w Canal+ Premium i Eleven Sports 1

(KOZ, 24.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.