Oglądalność meczu Real Madryt - FC Barcelona w Canal+ Premium i Eleven Sports 1
Zarówno Canal+ Premium, jak i Eleven Sports 1 przygotowały bogatą oprawę meczu. Ich dziennikarze pracowali zarówno w Warszawie, jak i Madrycie (fot. materiały prasowe)
Mecz piłkarskiej ligi hiszpańskiej Real Madryt - FC Barcelona oglądało średnio 797 tys. widzów. Na antenie Eleven Sports 1 było to 437 tys. osób, a w Canal+ Premium – 360 tys. W barwach zespołu z Barcelony wystąpił Robert Lewandowski (ale tylko do 63. minuty).
Mecz rozegrano 21 kwietnia. Rozpoczął się przed 21. W grupie ogólnej 4+ udział Canal+ Premium w trakcie transmisji wyniósł 3,08 proc., a Eleven Sports 1 – 3,74 proc. Po doliczeniu widzów oglądających mecz z odtworzenia było to 365 tys. w Canal+ Premium i 438 tys. w Eleven Sports 1.
Dla porównania, w marcu średni udział Eleven Sports 1 w grupie ogólnej 4+ to 0,09 proc., a Canal+ Sport – 0,31 proc.
Czytaj też: Właściciel Meczyków przejął kanał Foot Truck w serwisie YouTube wraz z prowadzącymi
Spotkanie z udziałem dwóch najlepszych drużyn obecnego sezonu ligi zakończyło się wygraną Realu Madryt 3:2.
Zarówno Canal+ Premium, jak i Eleven Sports 1 przygotowały bogatą oprawę meczu. Ich dziennikarze pracowali zarówno w Warszawie, jak i Madrycie.
Spotkanie pokazywał też Canal+ 4K Ultra HD, który nie jest monitorowany przez Nielsena.
Zeszłoroczny, marcowy mecz ligi hiszpańskiej FC Barcelona – Real Madryt z udziałem Roberta Lewandowskiego oglądało na antenie Eleven Sports 1 średnio 505 tys. widzów, w Canal+ Sport – 306 tys. (niedziela wieczór), a ten z października – 347 tys. w Eleven Sport 1 i 189 tys. w Canal+ Premium (sobota po południu).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Redakcje szykują się na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Mocna oferta Warner Bros. Discovery
(MNIE, 23.04.2024)