Średnio 315 tys. widzów ogląda randkowe reality show "Love Island. Wyspa miłości" w TV 4
Program prowadzi Karolina Gilon (fot. materiały prasowe)
Dziewiątą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" oglądało w TV 4 średnio 315 tys. widzów. Udziały w czasie emisji były wyższe od średniej stacji.
Reality show można było śledzić od 4 marca do 14 kwietnia, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 22. Stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", miała średnio 3,52 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 5,73 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 4,84 proc. w komercyjnej 16-59, rozliczeniowej TV 4.
Czytaj też: Serial obyczajowy "Przyjaciółki" ogląda w Polsacie średnio 725 tys. widzów. To nie tak źle
Największą widownię – 415 tys. widzów – zgromadził finał.
Dla porównania, w marcu TV 4 miał średnio 2,77 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, również 2,77 proc. w komercyjnej 16-49 i 2,89 proc. w komercyjnej 16-59.
Cała ósma edycja jesienią 2023 miała średnio 320 tys. widzów, a siódma wiosną 2023 – 446 tys. Wtedy program nadawano jednak godzinę wcześniej.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Książę Harry i Meghan Markle wyprodukują dwa seriale non-fiction dla Netflixa
(MNIE, 20.04.2024)