Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serial obyczajowy "Przyjaciółki" ogląda w Polsacie średnio 725 tys. widzów. To nie tak źle

W serialu gra m.in. Joanna Liszowska (screen: YouTube/Przewodnik TV)

23. sezon serialu obyczajowego "Przyjaciółki" śledzi w Polsacie średnio 725 tys. widzów.

Nowy sezon jest emitowany w czwartki o 21.10, od 7 marca. Stacja dzięki "Przyjaciółkom" ma średnio 6,40 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 6,82 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,23 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów miał dotychczas (dane do 4 kwietnia) pierwszy odcinek nowej serii – 774 tys.

Czytaj też: Drugi sezon "LOL: Kto się śmieje ostatni" z Cezarym Pazurą w Prime Video od 26 kwietnia

Dla porównania w marcu br. Polsat notował średnio 6,7 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,67 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 7,22 w komercyjnej 16-59.

Cały 21. sezon "Przyjaciółek" wiosną rok temu miał średnio 861 tys. widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Ruszają castingi online do 13. edycji "MasterChefa". Będzie wyższa nagroda

(MNIE, 13.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.