Firmy włączają się w kampanię społeczną UOKiK o bezpiecznym inwestowaniu
Spoty kampanii są nieodpłatnie emitowane przez media publiczne (screen: YouTube/Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK))
Kolejne firmy i media dołączyły do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów "Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!".
Kampania wystartowała w Światowy Dzień Konsumenta i ma na celu zwiększanie świadomości konsumentów i bezpieczeństwa ekonomicznego Polaków. Działania zwracają uwagę, że działania inwestycyjne mogą być reklamowane przez znane osoby, których wizerunek wykorzystywany jest bezprawnie.
Czytaj też: Agencja Mufu autorem kampanii realizowanej w social mediach dla Komisji Europejskiej
Wśród firmy współpracujących z UOKiK znajdują się stacje telewizyjne (takie jak Comedy Central, MTV Polska), stacje radiowe, serwisy internetowe czy organizacje branżowe. Do akcji dołączyła również sieć sklepów Carrefour, a informacje o kampanii pojawią się we wszystkich sklepach sieci w Polsce, a także mediach społecznościowych oraz na jej stronie internetowej.
Spoty kampanii są nieodpłatnie emitowane przez media publiczne na podstawie art. 31 c Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, a także przez nadawców komercyjnych oraz instytucje i podmioty, które zgodziły się na bezpłatne wsparcie kampanii.
Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2023 rozstrzygnięty. Jerzy Hołub AD Marketerem 2023
(KAP, 15.04.2024)