Program "Back to school. Prawdziwy egzamin" zapewnia TTV pozycję lidera
Program "Back to school. Prawdziwy egzamin" to połączenie reality show i eksperymentu społecznego, w którym grupa dorosłych będących rodzicami wraca do szkoły (fot. materiały prasowe)
Program "Back to school. Prawdziwy egzamin" śledzi w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 335 tys. widzów. Program zapewnia stacji pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49 i rozliczeniowej 20-54.
TTV program pokazuje od 24 marca w niedziele o 16.05. Emitując cykl, ma średnio 4,18 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,05 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 6,32 proc. w grupie komercyjnej 20-54. Dotychczas najwięcej widzów przyciągnął drugi odcinek – 395 tys.
Czytaj też: Widownia bikini reality "Love Island. Wyspa miłości" w TV 4 rośnie z tygodnia na tydzień
Rok do roku widownia niedzielnego pasma popołudniowego (16.05-17.05), w większości pokrywającego się z emisją programu, wzrosła ze 173 tys. do 324 tys. osób. Rok temu pokazywano w nim m.in. powtórki programu "Mamma mia!". W tym właśnie paśmie stacja dzięki "Back to school. Prawdziwy egzamin" ma średnio 4,05 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i czwarte miejsce w rynku. W grupach komercyjnych jest jednak liderem. W grupie 16-49 notuje 6,88 proc. udziału, a w 20-54 – 6,14 proc.
Program "Back to school. Prawdziwy egzamin" to połączenie reality show i eksperymentu społecznego, w którym grupa dorosłych będących rodzicami wraca do szkoły. Zostają zamknięci w placówce z internatem i przez dwa tygodnie muszą mierzyć się z językiem polskim, matematyką czy chemią. Lekcje prowadzone są przez prawdziwych nauczycieli. Uczestnikiem programu jest m.in. aktor Michał Koterski.
Dane Nielsen Media uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).
Czytaj też: Wyniki badania KIM. Telewizor ma 93,4 proc. gospodarstw domowych, radio – 77 proc.
(MNIE, 13.04.2024)