Widownia bikini reality "Love Island. Wyspa miłości" w TV 4 rośnie z tygodnia na tydzień
Program prowadzi Karolina Gilon (fot. materiały prasowe)
Dziewiątą edycję randkowego reality show "Love Island. Wyspa miłości" ogląda w TV 4 średnio 250 tys. widzów.
Reality show można śledzić od 4 marca, od poniedziałku do piątku i w niedziele po 22. Po trzech tygodniach stacja, emitując "Love Island. Wyspę miłości", ma średnio 3,7 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 5,2 proc. w komercyjnej 16-59, rozliczeniowej TV 4.
Czytaj też: Polsat reaktywuje serial o detektywie Malanowskim. W głównej roli Andrzej Grabowski
Widownia rośnie z tygodnia na tydzień:
- w pierwszym tygodniu było to 230 tys. widzów (3,3 proc. w grupie ogólnej 4+ i 4,8 proc. w komercyjnej 16-59),
- w drugim – 249 tys. (odpowiednio 3,8 proc. i 5,1 proc.),
- a w trzecim – 271 tys. (4 proc. i 5,6 proc.).
Największą dotąd widownię – 403 tys. widzów – zgromadził odcinek emitowany w piątek 22 marca.
Dla porównania, w lutym TV 4 notował średnio 2,30 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 2,28 proc. w komercyjnej 16-59.
Cała ósma edycja jesienią 2023 miała średnio 320 tys. widzów, a siódma wiosną 2023 – 446 tys. Wtedy program nadawano jednak godzinę wcześniej.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Nowy program z Małgorzatą Rozenek-Majdan od 16 kwietnia w TVN
(MNIE, 02.04.2024)