Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meta zablokowała krytyczny artykuł o firmie na swoich trzech platformach

Artykuł zniknął z Threads, ale także z Instagrama i Facebooka (fot. Unsplash.com/Dave Adamson)

Sieć telewizyjna CNN poinformowała, że Meta zablokowała na kilkanaście godzin artykuł gazety non profit "Kansas Reflector", zarzucający koncernowi ukrywanie postów na temat zmian klimatycznych. Artykuł nie mógł się ukazać ani na Facebooku, ani na Threads, ani na Instagramie.

Kiedy okazało się, że Meta blokuje także linki do strony internetowej gazety, na portalach społecznościowych pojawiły się liczne krytyczne komentarze użytkowników.

Meta: "Szczerze przepraszamy"

Linki zostały oznaczone jako zagrożenie dla cyberbezpieczeństwa, a posty usunięte. Około siedmiu godzin później większość linków została przywrócona, z wyjątkiem jednego – felietonu, w którym krytykowano Facebook i zarzucano serwisowi ukrywanie postów związanych ze zmianami klimatycznymi – poinformowała CNN.

Czytaj też: X za ponad 2,5 tys. obserwujących przyznaje bezpłatne konta premium

Po przywróceniu linków szef komunikacji firmy Andy Stone ogłosił, że był to "błąd, który nie miał nic wspólnego z niedawną krytyką Meta przez Reflector".

Stone w poście w Threads stwierdził, że zablokowane linki "powodowały błąd bezpieczeństwa", który omyłkowo zablokował także publikacje innych nadawców. "Nieprawidłowo nałożone blokady zostały usunięte" – napisał. – "Jest to niewątpliwie frustrujące i szczerze przepraszamy wszystkich, których to dotknęło".

Czytaj też: Google w 2023 roku zablokował ponad 5,5 mld reklam naruszających zasady

(MAC, 09.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.