Grupa WP znów na pierwszym miejscu wśród wydawców portali horyzontalnych. Mediapanel
W marcu serwisy Wirtualnej Polski odwiedziło łącznie 21,27 mln użytkowników (fot. Jessica Lewis Creative/Pexels.com)
W marcu 2024 roku serwisy Wirtualnej Polski przyciągnęły więcej internautów niż serwisy Interia czy Ringier Axel Springer Polska.
Z badania Mediapanel PBI/Gemius wynika, że liderem polskiego internetu była Grupa Google z 28,90 mln użytkowników (spadek o 0,19 proc. w porównaniu z lutym 2024 roku). Za nią była Meta Platforms, notująca 25,10 mln odwiedzających (spadek o 1,13 proc.).
Czytaj też: Dziennikarze wystartowali w wyborach, ale zwykle bez sukcesu. Jest też jedna klęska
Serwisy Wirtualnej Polski odwiedziło łącznie 21,27 mln użytkowników, czyli o 1,43 proc. więcej, niż w poprzednim miesiącu. Za WP były Interia z Polsatem (20,99 mln; wzrost o 1,56 proc.) oraz Ringier Axel Springer Polska (20,54 mln; spadek o 0,19 proc. – z miejsca piątego na szóste w zestawieniu).
W pierwszej dziesiątce znalazły się również:
- Grupa Allegro – 20,61 mln użytkowników (wzrost o 4,59 proc.),
- Grupa Agora – 17,95 mln (wzrost o 3,38 proc.),
- Grupa OLX – 16,58 mln (spadek o 3,61 proc.),
- Grupa Polska Press – 16,45 mln (spadek o 0,92 proc.)
- i Grupa Microsoft-MSN – 15,47 mln (wzrost o 0,53 proc.).
Czytaj też: Mariusz Zielke już po paru miesiącach rozstaje się z Kanałem Zero. "Lepsza propozycja"
(MZD, 09.04.2024)