Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4,9 mln widzów śledziło ogłoszenie wyników wyborów samorządowych w telewizji

Wieczór wyborczy TVP prowadzili Marek Czyż i Joanna Dunikowska-Paź (fot. materiały prasowe)

Programy, w których ogłaszano sondażowe wyniki wyborów samorządowych, oglądało w niedzielę w godzinach 21-21.09 łącznie ok. 4,9 mln widzów.

  • Najwięcej osób wyniki śledziło w TVN 24 – 1,8 mln (13,67 proc. udziału w grupie ogólnej 4+).
  • W TVP 1, TVP Polonia i TVP Info było to łącznie 1,6 mln osób (12,16 proc.),
  • w TV Republika – 778 tys. (5,81 proc.),
  • w Polsat News, Polsat News Polityka i Wydarzeniach 24 – 680 tys. (5,08 proc.),
  • a w Telewizji wPolsce.pl – 8 tys. (0,06 proc.).

Czytaj też: Wybory samorządowe 2024 w mediach. Informacje z komisji, nocne dyżury i wyborcze poranki

Cały wieczór wyborczy TVN 24 – od 19.59 do 1.22 – oglądało średnio 883 tys. osób (10,68 proc. udziału). W TVP 1 – od 20.55 do 22 – 1,1 mln (8,8 proc.), w TVP Polonia, od 20.55 do 22 – 73 tys. (0,57 proc.), a w TVP Info, od 19.50 do 00.32 – 210 tys. (2,22 proc).

W TV Republika program od 19.35 do 23.50 miał średnio 444 tys. oglądających (4,22 proc.), a od 00.01 do 2 – 45 tys. (1,88 proc.). W Telewizji wPolsce.pl, od 21 do 2 program śledziło 26 tys. osób (0,38 proc.).

W stacjach Polsatu wieczór trwał od 20 do północy. W Polsat News miał 225 tys. oglądających (2,21 proc.), w Polsat News Polityka 97 tys. (0,95 proc.), a w Wydarzeniach 24 – 117 tys. (1,14 proc.).

Czytaj też: Politycy proponowali dziennikarzom powrót do Polska Press. Prezes nie komentuje"

O wynikach wyborów informował też TVP 3, ale Nielsen Media nie uwzględnił wieczoru wyborczego w ramówce na tym kanale. Brak też wyników dla programów wyborczych lokalnych stacji prywatnych, jak Telewizja WTK, bo nie są one monitorowane przez Nielsena.

Dane Nielsen Media uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (VOSDAL, czyli viewing on same day as live).

Czytaj też: Dziennikarze w wyborach zwykle bez sukcesu. Jest też klęska: Lipski tylko 23 głosy

(MNIE, 09.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.