Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 10 mln polskich internautów słucha podcastów. Badanie Grupy Eurozet

Rośnie również znajomość słowa podcast – 78 proc. badanych internautów wie, co kryje się pod tym pojęciem. W 2020 roku liczba ta wynosiła jeszcze tylko 58 proc. (fot. Ivan Samkov/Pexels.com)

W 2023 roku przynajmniej raz w miesiącu podcastów słuchało 9,8 mln polskich internautów – wynika z piątej edycji badania "Słuchacz podcastów w Polsce" przygotowanego przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.

Zasięg miesięczny podcastów wzrósł z 31,1 proc. w 2022 roku do 37,1 proc. w 2023 roku. Przekładając to na liczby bezwzględne, liczba osób, które przynajmniej raz w miesiącu słuchały w 2023 roku podcastów, wzrosła rok do roku o ponad 1,6 mln, do 9,8 mln.

Podcasty to już "absolutnie masowe medium"

"W Polsce rośnie liczba heavy userów podcastów. To już absolutnie masowe medium. W ubiegłym roku przynajmniej raz w tygodniu słuchało ich 7 mln osób, czyli ponad jedna czwarta internautów" – skomentował w komunikacie Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet.

Czytaj też: Zmiany w Radiu 357. Aneta Kowalska w zarządzie i brak liczników na Patronite.pl

Zasięg tygodniowy podcastów wśród użytkowników sieci w 2023 roku wyniósł 26,5 proc., co oznacza wzrost z 21,2 proc. w 2022 roku. 

Rośnie również znajomość słowa podcast. 78 proc. badanych internautów wie, co kryje się pod tym pojęciem, podczas gdy w 2022 roku – 71 proc., a jeszcze w 2020 roku – 58 proc.

Press

Zasięg miesięczny podcastów wzrósł z 31,1 proc. w 2022 roku do 37,1 proc. w 2023 roku (fot. materiały prasowe)

Publicis Groupe zrealizował badania na grupie 8125 internautów powyżej 15. roku życia metodą CAWI.

Czytaj też: Program III z nową ramówką. Serwisów w Trójce nie będą przedstawiać już Kozińska i Jarek

(KOZ, 06.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.