Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Projekt nowelizacji ustawy o cyberbezpieczeństwie "korupcjogenny i niebezpieczny"?  |  Bank Pekao SA przygotowuje przetarg  |  Zmiany w Grupie Eurozet: awans i odejścia  |  Drugi sezon "MasterChef Nastolatki" w TVN  |  Serwis streamingowy Televio zakończy działalność  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w Polsacie  |  Platforma telewizyjna Avios uruchomi serwis VOD  |  Telewizja Puls z kontynuacjami  |  Widownia "Gogglebox. Przed telewizorem" w naziemnym TTV  |  Po trzech kwartałach 2024 roku wartość rynku reklamy wzrosła. Raport Publicis Groupe  |  Nowe Horyzonty kończą rozmowy  |  Startuje kampania Ministerstwa Cyfryzacji  |  Digitree Group wypracował 58,7 mln zł przychodów  |  Meta stanie przed sądem pod zarzutem próby zlikwidowania konkurencji  |  ONZ: od przejęcia władzy talibowie aresztowali w Afganistanie dziennikarzy 256 razy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP rozszerza biuro reklamy o departament marketingu, którym zajmie się Anita Tomasik

Anita Tomasik przez dwa lata była brand manager Radia Zet (fot. materiały prasowe Eurozetu)

Działania marketingowe Telewizji Polskiej będą prowadzone w ramach połączonego biura reklamy i marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Jego zastępczynią ds. marketingu zostanie Anita Tomasik, która do TVP przechodzi z Eurozetu.

"To kolejna zmiana, której celem jest zintegrowanie działań i usprawnienie procesów decyzyjnych. Dotychczas działania marketingowe rozproszone były w różnych biurach, co zaburzało proces komunikacji" – wyjaśnia w komunikacie prasowym Tomasz Sygut, dyrektor generalny TVP.

Czytaj też: Arleta Bojke komentuje przejście z TVP do Kanału Zero. „Nie zastanawiałam się dwa razy”

Celem zmian jest stworzenie jednego zespołu do wszystkich działań promocyjnych i komunikacyjnych, które dotyczą oferty TVP. Wcześniej np. planowaniem mediów zajmowano się w biurze programowym, a osobne zespoły promocyjne były m.in. w TVP Sport czy TVP Info. 

Zespół marketingowy w ramach struktur biura reklamy i marketingu skupi się na opracowaniu długo- i krótkoterminowych strategii promocji i komunikacji kanałów, formatów i wydarzeń specjalnych.

Dotychczasowy dyrektor biura reklamy TVP Marcin Gudowicz w nowej strukturze będzie dyrektorem biura reklamy i marketingu. Wicedyrektorką ds. marketingu zostanie Anita Tomasik, przez ostatnie dwa lata brand manager Radia Zet. W latach 2014-2016 pracowała już w biurze reklamy TVP.

Czytaj też: Tygodniki lokalne nie łączą wydań na Wielkanoc. "Taki ruch by się nie opłacał"

(KOZ, 27.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.