Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejna dotacja dla mediów publicznych  |  Romaszewska o szczegółach doniesienia TVP do prokuratury  |  Operatorzy telewizyjni przeciwko tantiemom  |  Oglądalność "Sportu" i "Pogody" przed "Faktami" w TVN  |  Nowy dyrektor agencji muzycznej Polskiego Radia  |  "Pismo" zaprezentuje nowy format  |  Wydawca "Wprost" zwiększył przychody  |  Wyniki finansowe Kina Świat w 2023 roku  |  Odejście z Meloradia  |  Zmiana w "Tańcu z gwiazdami" w Polsacie  |  PTWP zapowiada dziewięć eventów  |  Nadawca TV Okazje wyszedł na plus  |  "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" w naziemnym TTV  |  Sieć Badawcza Łukasiewicz  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Leo Burnett Warszawa  |  Oracle zapłaci za naruszenia prywatności  |  Viaplay chce zapobiegać dzieleniu kont  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP rozszerza biuro reklamy o departament marketingu, którym zajmie się Anita Tomasik

Anita Tomasik przez dwa lata była brand manager Radia Zet (fot. materiały prasowe Eurozetu)

Działania marketingowe Telewizji Polskiej będą prowadzone w ramach połączonego biura reklamy i marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Jego zastępczynią ds. marketingu zostanie Anita Tomasik, która do TVP przechodzi z Eurozetu.

"To kolejna zmiana, której celem jest zintegrowanie działań i usprawnienie procesów decyzyjnych. Dotychczas działania marketingowe rozproszone były w różnych biurach, co zaburzało proces komunikacji" – wyjaśnia w komunikacie prasowym Tomasz Sygut, dyrektor generalny TVP.

Czytaj też: Arleta Bojke komentuje przejście z TVP do Kanału Zero. „Nie zastanawiałam się dwa razy”

Celem zmian jest stworzenie jednego zespołu do wszystkich działań promocyjnych i komunikacyjnych, które dotyczą oferty TVP. Wcześniej np. planowaniem mediów zajmowano się w biurze programowym, a osobne zespoły promocyjne były m.in. w TVP Sport czy TVP Info. 

Zespół marketingowy w ramach struktur biura reklamy i marketingu skupi się na opracowaniu długo- i krótkoterminowych strategii promocji i komunikacji kanałów, formatów i wydarzeń specjalnych.

Dotychczasowy dyrektor biura reklamy TVP Marcin Gudowicz w nowej strukturze będzie dyrektorem biura reklamy i marketingu. Wicedyrektorką ds. marketingu zostanie Anita Tomasik, przez ostatnie dwa lata brand manager Radia Zet. W latach 2014-2016 pracowała już w biurze reklamy TVP.

Czytaj też: Tygodniki lokalne nie łączą wydań na Wielkanoc. "Taki ruch by się nie opłacał"

(KOZ, 27.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.