Milion widzów śledzi "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler w TVN. To gorzej niż przed rokiem
TVN, pokazując "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler, ma słabsze wyniki tylko od TVP 1 (fot. Bartosz Krupa/TVN)
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler w wiosennej ramówce przyciągają do TVN średnio 1,02 mln widzów. Program zaczął nowy sezon z widownią o 331 tys. niższą niż przed rokiem.
"Kuchenne rewolucje" emitowane są w czwartki o 21.35, od 7 marca. Pierwszy odcinek zgromadził 1,06 mln widzów, drugi – 1,07 mln, a trzeci – 919 tys. (w tym czasie trwał barażowy mecz Polska-Estonia o awans do Euro 2024).
Czytaj też: "Drag me out" przyciąga do TVN ponad 620 tys. osób, ale widownia show spada
TVN, pokazując program Magdy Gessler, notuje 9,79 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 11,52 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.
W paśmie 21.35-22.37 TVN z 9,24 proc. jest wiceliderem w rynku w grupie ogólnej, ustępując tylko TVP 1 (14,93 proc.). Także w grupie 20-54 stacja zajmuje drugie miejsce (11,02 proc.) i również przegrywa z TVP 1 (14,13 proc.).
Wiosną 2023 roku pierwsze trzy odcinki "Kuchennych rewolucji" oglądało w TVN średnio 1,35 mln widzów.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: "Mam talent" z lepszym startem niż jesienią 2022 roku. TVN stacją numer jeden
(KOZ, 29.03.2024)