Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Milion widzów śledzi "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler w TVN. To gorzej niż przed rokiem

TVN, pokazując "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler, ma słabsze wyniki tylko od TVP 1 (fot. Bartosz Krupa/TVN)

"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler w wiosennej ramówce przyciągają do TVN średnio 1,02 mln widzów. Program zaczął nowy sezon z widownią o 331 tys. niższą niż przed rokiem.

"Kuchenne rewolucje" emitowane są w czwartki o 21.35, od 7 marca. Pierwszy odcinek zgromadził 1,06 mln widzów, drugi – 1,07 mln, a trzeci – 919 tys. (w tym czasie trwał barażowy mecz Polska-Estonia o awans do Euro 2024).

Czytaj też: "Drag me out" przyciąga do TVN ponad 620 tys. osób, ale widownia show spada

TVN, pokazując program Magdy Gessler, notuje 9,79 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 11,52 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.

W paśmie 21.35-22.37 TVN z 9,24 proc. jest wiceliderem w rynku w grupie ogólnej, ustępując tylko TVP 1 (14,93 proc.). Także w grupie 20-54 stacja zajmuje drugie miejsce (11,02 proc.) i również przegrywa z TVP 1 (14,13 proc.).

Wiosną 2023 roku pierwsze trzy odcinki "Kuchennych rewolucji" oglądało w TVN średnio 1,35 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: "Mam talent" z lepszym startem niż jesienią 2022 roku. TVN stacją numer jeden

(KOZ, 29.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.