Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Milion widzów śledzi "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler w TVN. To gorzej niż przed rokiem

TVN, pokazując "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler, ma słabsze wyniki tylko od TVP 1 (fot. Bartosz Krupa/TVN)

"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler w wiosennej ramówce przyciągają do TVN średnio 1,02 mln widzów. Program zaczął nowy sezon z widownią o 331 tys. niższą niż przed rokiem.

"Kuchenne rewolucje" emitowane są w czwartki o 21.35, od 7 marca. Pierwszy odcinek zgromadził 1,06 mln widzów, drugi – 1,07 mln, a trzeci – 919 tys. (w tym czasie trwał barażowy mecz Polska-Estonia o awans do Euro 2024).

Czytaj też: "Drag me out" przyciąga do TVN ponad 620 tys. osób, ale widownia show spada

TVN, pokazując program Magdy Gessler, notuje 9,79 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 11,52 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.

W paśmie 21.35-22.37 TVN z 9,24 proc. jest wiceliderem w rynku w grupie ogólnej, ustępując tylko TVP 1 (14,93 proc.). Także w grupie 20-54 stacja zajmuje drugie miejsce (11,02 proc.) i również przegrywa z TVP 1 (14,13 proc.).

Wiosną 2023 roku pierwsze trzy odcinki "Kuchennych rewolucji" oglądało w TVN średnio 1,35 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: "Mam talent" z lepszym startem niż jesienią 2022 roku. TVN stacją numer jeden

(KOZ, 29.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.