"Drag me out" przyciąga do TVN ponad 620 tys. osób, ale widownia show spada
W "Drag me out" celebryci łączą się w pary z artystami drag (fot. Bartosz Krupa/TVN)
Średnio 623 tys. widzów ogląda w TVN program "Czas na show. Drag me out", jedną z nowości w wiosennej ramówce stacji.
Program emitowany jest we wtorki o 21.35, od 5 marca. Jak na razie najlepiej oglądał się pierwszy odcinek (664 tys. widzów). Drugi przyciągnął 627 tys. widzów, a trzeci - 579 tys.
Pokazując "Drag me out", TVN osiągnął udział w rynku w grupie ogólnej w wysokości 6,06 proc. W grupie komercyjnej 16-59 stacja notuje 6,51 proc.
Przed rokiem w tym paśmie w TVN oglądać można było program "Nastolatki rządzą... kasą", który po trzech odcinkach miał średnio 642 tys. widzów przy 5,87 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej.
W "Drag me out" celebryci łączą się w pary z artystami drag i rywalizują o stworzenie najlepszych transformacji i występów scenicznych. Zmagania uczestników i ich mentorek oceniają Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak. Gospodynią "Czas na show" jest piosenkarka Mery Spolsky.
Za produkcję polskiej edycji odpowiada Endemol Shine Polska.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 21.03.2024)