Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mam talent" z lepszym startem niż jesienią 2022 roku. TVN stacją numer jeden

W nowej edycji występy uczestników oceniają Marcin Prokop, Julia Wieniawa i Agnieszka Chylińska (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)

Średnio 1,64 mln widzów ogląda w TVN 15. edycję talent show "Mam talent". Nowy sezon ruszył z wyższą widownią niż poprzedni, pokazany jesienią 2022 roku.

W wiosennej ramówce "Mam talent" nadawany jest w soboty o 20, od 2 marca. Pierwszy odcinek śledziło 1,73 mln widzów, drugi – 1,53 mln, a trzeci – 1,65 mln.

TVN, pokazując "Mam talent", notuje średnio 13,54 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-59 udział kanału wynosi 13,23 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 13,36 proc.

Czytaj też: Anna Starmach opuszcza "MasterChefa". Przemysław Klima nowym jurorem programu TVN

W paśmie 20-21.40 TVN jest najchętniej oglądaną telewizją – zarówno w grupie ogólnej (12,72 proc.), jak i w grupie rozliczeniowej 20-54 (12,65 proc.).

Poprzedni sezon "Mam talent" oglądać można było jesienią 2022 roku. Po trzech tygodniach gromadził średnio 1,52 mln widzów, a całą edycję oglądało – 1,61 mln widzów.

Nowymi prowadzącymi program zostali Agnieszka Woźniak-Starak i prezenter Radia Eska Jan Pirowski, a występy uczestników oceniają Agnieszka Chylińska, Julia Wieniawa i Marcin Prokop, który wcześniej był prowadzącym.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: MTV Polska kontynuuje "Warsaw Shore – Ekipę z Warszawy". Ruszyła 20. edycja

(KOZ, 23.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.