Gazeta.pl wróciła do promowania tekstów z Wyborcza.pl. "Współpraca biznesowa"

Treści z Wyborcza.pl prezentowane są w formie tzw. kafli (screen: Gazeta.pl)
Treści z Wyborcza.pl ponownie zapowiadane są na stronie głównej Gazeta.pl. Choć oba serwisy należą do Agory, to z powodu wewnętrznego konfliktu nie współpracowały ze sobą od jesieni 2021 roku.
Biuro prasowe Agory przekazało "Presserwisowi", że "nowe rozwiązania w zakresie ekspozycji treści" testowane są od 6 lutego.
Czytaj też: Z Agorą rozstaje się reporter "Dużego Formatu" Paweł Piotr Reszka. "Trzymam kciuki"
"Współpraca w tym zakresie ma charakter biznesowy i pozwoli wypracować rozwiązanie korzystne dla obydwu stron. Jednocześnie, wpisuje się ona w model operacyjny Grupy Agora ogłoszony w 2023 r. Poszczególne obszary biznesu, niezależnie od formy prawnej, współpracują, szukając synergii, przestrzeni do wspólnego rozwoju i realizacji projektów wykorzystujących potencjał różnych marek mediowych Grupy Agora" – przekazało nam biuro prasowe.
Treści z serwisu Wyborcza.pl prezentowane są w formie tzw. kafli, które kierują użytkowników portalu Gazeta.pl do artykułów dostępnych dopiero po wykupieniu prenumeraty cyfrowej "Wyborczej".
Jesienią 2021 roku "Gazeta Wyborcza" zerwała współpracę z portalem Gazeta.pl na skutek zaostrzenia konfliktu między obiema redakcjami.
Czytaj też: Akademicy i ludzie kultury podpisali list poparcia dla zwolnionych redaktorów lubelskiej "Wyborczej"
(MZD, 20.03.2024)
