Kolejna odsłona marketingowej potyczki Biedronki i Lidla. Nie widać końca
Ze spotu wynika, że we wszystkich sklepach Lidl Polska porównywane produkty oferowane są w takiej samej, niskiej cenie – a w Biedronce się różnią (screen: YouTube/Lidl Polska)
Sieć dyskontów Lidl na początku marca wystartowała z kampanią marketingową, w której podkreśla, że klienci płacą za produkty takie same ceny niezależnie od tego, gdzie robią zakupy. Teraz rusza z kolejną odsłoną. Tym razem porównuje ceny w Poznaniu.
Lidl Polska w kampanii porównuje wartości 15 przykładowych produktów w swoich sklepach oraz w Biedronce w jednym mieście – w Poznaniu. Łącznie sprawdzono ceny w 10 sklepach stacjonarnych Lidl oraz 10 sklepach stacjonarnych konkurencji.
Czytaj też: Lidl uruchamia kampanię marketingową i podkreśla, że ma jednolite ceny w całej Polsce
Ze spotu wynika, że we wszystkich sklepach Lidl Polska porównywane produkty oferowane są w takiej samej, niskiej cenie – a w Biedronce się różnią. Druga odsłona kampanii reklamowej ponownie czerpie z kreatywnego formatu, stylizowanego na wiadomości międzynarodowych kanałów informacyjnych.
Kampania jest emitowana w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, a za zakup mediów z Havas Media.
Czytaj też: Lidl pozywa Biedronkę za hasło reklamowe "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl"
(AMS, 19.03.2024)