Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejna odsłona marketingowej potyczki Biedronki i Lidla. Nie widać końca

Ze spotu wynika, że we wszystkich sklepach Lidl Polska porównywane produkty oferowane są w takiej samej, niskiej cenie – a w Biedronce się różnią (screen: YouTube/Lidl Polska)

Sieć dyskontów Lidl na początku marca wystartowała z kampanią marketingową, w której podkreśla, że klienci płacą za produkty takie same ceny niezależnie od tego, gdzie robią zakupy. Teraz rusza z kolejną odsłoną. Tym razem porównuje ceny w Poznaniu.

Lidl Polska w kampanii porównuje wartości 15 przykładowych produktów w swoich sklepach oraz w Biedronce w jednym mieście – w Poznaniu. Łącznie sprawdzono ceny w 10 sklepach stacjonarnych Lidl oraz 10 sklepach stacjonarnych konkurencji.

Czytaj też: Lidl uruchamia kampanię marketingową i podkreśla, że ma jednolite ceny w całej Polsce

Ze spotu wynika, że we wszystkich sklepach Lidl Polska porównywane produkty oferowane są w takiej samej, niskiej cenie – a w Biedronce się różnią. Druga odsłona kampanii reklamowej ponownie czerpie z kreatywnego formatu, stylizowanego na wiadomości międzynarodowych kanałów informacyjnych.

Kampania jest emitowana w różnych kanałach: w telewizji, radiu, gazetkach Lidla, mediach społecznościowych oraz na platformie YouTube. Kampania powstała przy współpracy z GPD Agency, a za zakup mediów z Havas Media.

Czytaj też: Lidl pozywa Biedronkę za hasło reklamowe "Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl"

(AMS, 19.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.