Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pokłócili się: Onet chwali się wynikiem, WP zarzuca manipulację. "Zwyczajnie nieuczciwe"

- Grafika, którą zamieściliśmy zawierała błąd, dlatego usunęliśmy cały post - informuje Agnieszka Skrzypek-Makowska (screen: Linkedin.com)

Ringier Axel Springer Polska w mediach społecznościowych pochwalił się, że w lutym serwis Onet Kobieta był pierwszy w kategorii Styl życia w badaniu Mediapanel. Do postu odniosła się Wirtualna Polska, informując, że liderem jest WP Kobieta i wytykając wydawcy Onetu, że uwzględnił wynik łącznie 23 serwisów, co jest "zwyczajnie nieuczciwe".

"Z dumą informujemy, że według najnowszych danych #Mediapanel za luty 2024 r., nasz portal Onet Kobieta z wynikiem 8,8 mln RU jest liderem w kategorii Styl Życia!" - ogłoszono w piątek 8 marca na profilu Ringier Axel Springer Polska for Business na LinkedIn.

Wpis wydawnictwa skomentowała w tym serwisie Wirtualna Polska. "Cześć, Onet! Dajcie nam znać w jaki sposób korzystacie z Mediapanelu, ponieważ w tej kategorii największym serwisem domenowym w Polsce jest WP Kobieta i to od wielu, wielu miesięcy" - odpowiedziała WP.

Czytaj też: Kto zwołał posiedzenie rady programowej Polskiego Radia? Tak, Marek Suski zwołał

Jednak Springer nie odpuszczał i na LinkedIn odpisał: "Cześć WP, gratulujemy Wam drugiego miejsca w kategorii »Styl Życia«, jednak to nasze kobiece serwisy są liderem w tej kategorii. Zdecydowanie przyciągamy najwięcej użytkowników!".

Wirtualna Polska w kolejnym komentarzu przytoczyła jednak dane. Podała, że według Mediapanelu w lutym serwis WP Kobieta miał 8,1 mln użytkowników, a Onet Kobieta - 5,6 mln. 

"Komunikat na grafice jest manipulacją. Informacja dla rynku o tym, że Onet Kobieta jest liderem może w odbiorcach wywoływać wrażenie, że jest to największy serwis w tej kategorii" - skomentowała WP. I dodała: "Na wasz łączny wynik 8,8 mln RU w kategorii styl życia składają się 23 serwisy, w tym m.in. Noizz, Onet Facet czy Onet Gotowanie. Sugerowanie, że Onet Kobieta jest nr 1 w swojej kategorii jest zwyczajnie nieuczciwe".

- Grafika, którą zamieściliśmy zawierała błąd, dlatego usunęliśmy cały post - informuje Agnieszka Skrzypek-Makowska, zastępczyni dyrektorki komunikacji korporacyjnej w Ringier Axel Springer Polska. - To domena Onet.pl zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu w kategorii Styl życia (na poziomie domen) w lutym 2024, osiągając 8 mln 813 tys. RU - dodaje Skrzypek-Makowska.

(KOZ, 16.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.