Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero
Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie (screen: YouTube/Huta 19)
Kompania Piwowarska rozpoczyna sezon 2024 kampanią bezalkoholowego wariantu marki Tyskie. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe.
Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, które będą emitowane w telewizji i internecie. W ten sposób Tyskie otwiera nowy rozdział w rozwoju platformy komunikacyjnej marki – Jesteśmy na TY.
Czytaj też: Leroy Merlin partnerem cyklu o metamorfozach wnętrz w "Dzień dobry TVN"
Adam Małysz jest nie tylko skoczkiem narciarskim, ale również cenionym kierowcą rajdowym. Wspólna pasja stawia go w jednej linii z wielokrotnym medalistą wyścigów rajdowych – Krzysztofem Hołowczycem, stałym ambasadorem Tyskiego Zero. Seria spotów z ich udziałem pokazuje, że mimo różnic "kierowcy mogą być ze sobą na Ty".
Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorką zdjęć jest Zuzanna Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół Moon Films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA.
Czytaj też: PZU z kampanią i konkursem skierowanymi do rolników. Sprzedaż ubezpieczeń upraw
(AMS, 12.03.2024)