Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gdzie Zamieszkać" McCann Poland wygrywa The Drum World Creative Ranking 2024 w sektorze finansowym

Projekt na przestrzeni ostatniego roku zdobył ponad 40 nagród w najważniejszych globalnych konkursach (screen: YouTube/DynamoFilm Warsaw)

Platforma "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle", stworzona przez McCann Poland dla Mastercard Finance, zdobyła pierwsze miejsce w kategorii najbardziej nagradzanych kampanii w sektorze finansowym w plebiscycie The Drum World Creative Ranking 2024.

Plebiscyt tworzony jest na podstawie łącznej liczby wyróżnień zdobytych w konkursach branżowych. Nagradza agencje, kampanie i stojących za nimi twórców. Tegoroczna edycja objęła analizą 2263 kampanie z 74 krajów zrealizowane dla 1535 reklamodawców przez 1135 agencji reklamowych.

Czytaj też: Leroy Merlin partnerem cyklu o metamorfozach wnętrz w "Dzień dobry TVN"

Projekt na przestrzeni ostatniego roku zdobył ponad 40 nagród w najważniejszych globalnych konkursach, na czele z Cannes Lions, Effie Awards, Golden Drum, KTR, London International Awards (LIA) i Epica Awards.

Agencja McCann Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Czytaj też: Lidl uruchamia kampanię marketingową i podkreśla, że ma jednolite ceny w całej Polsce

(AMS, 11.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.