"Gdzie Zamieszkać" McCann Poland wygrywa The Drum World Creative Ranking 2024 w sektorze finansowym
Projekt na przestrzeni ostatniego roku zdobył ponad 40 nagród w najważniejszych globalnych konkursach (screen: YouTube/DynamoFilm Warsaw)
Platforma "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle", stworzona przez McCann Poland dla Mastercard Finance, zdobyła pierwsze miejsce w kategorii najbardziej nagradzanych kampanii w sektorze finansowym w plebiscycie The Drum World Creative Ranking 2024.
Plebiscyt tworzony jest na podstawie łącznej liczby wyróżnień zdobytych w konkursach branżowych. Nagradza agencje, kampanie i stojących za nimi twórców. Tegoroczna edycja objęła analizą 2263 kampanie z 74 krajów zrealizowane dla 1535 reklamodawców przez 1135 agencji reklamowych.
Czytaj też: Leroy Merlin partnerem cyklu o metamorfozach wnętrz w "Dzień dobry TVN"
Projekt na przestrzeni ostatniego roku zdobył ponad 40 nagród w najważniejszych globalnych konkursach, na czele z Cannes Lions, Effie Awards, Golden Drum, KTR, London International Awards (LIA) i Epica Awards.
Agencja McCann Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).
Czytaj też: Lidl uruchamia kampanię marketingową i podkreśla, że ma jednolite ceny w całej Polsce
(AMS, 11.03.2024)