Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blond influencerki promują markę Yope. Sworowska, Grzelak i Pilitowska

Kampania jest prowadzona w internecie i punktach sprzedaży (fot. materiały prasowe)

Aleksandra "Sworo" Sworowska, Aga Grzelak i Zosia Pilitowska biorą udział w kampanii reklamowej polskiej marki kosmetyków Yope.

Działania reklamowe dotyczą produktów z serii Blonde my hair. Działania namawiają klientki do dołączenia do "Coolest blondes", poprzez korzystanie z wegańskich produktów marki.

Czytaj też: Freundschaft realizuje pierwszą kampanię Balea na polskim rynku

Kampania jest prowadzona w digitalu oraz w punktach sprzedaży produktów – drogeriach Hebe, Rossmann oraz Drogeriach Natura.

Za działania komunikacyjne marki odpowiada agencja Lepont, a za działania display Euvic 360 e-com.

Czytaj też: Eseje na TikToku? Jak dłuższe materiały publicystyczne sprzedać w 30 sekund

(KAP, 26.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.