Urszula Zdunek obejmuje stanowisko dyrektorki zarządzającej agencji mediowej Mido
Urszula Zdunek jest związana z Mido od trzech lat (fot. materiały prasowe)
Urszula Zdunek, związana z Mido od lutego 2021 roku jako head of TV and VOD, objęła stanowisko dyrektorki zarządzającej tą agencją mediową.
Zdunek dotychczas koordynowała pracę mediów offline wszystkich klientów agencji, m.in. CUK, Unicef, Stokrotka, Comarch, Madej Wróbel, Sika czy WWF.
Czytaj też: Marek Hucz z Grupy Filmowej Darwin objął stanowisko head of video w MUFU
Zdunek wcześniej pracowała w Mediacom jako specjalistka w dziale TV buying, dla takich marek, jak GlaxoSmith&Klein i Polpharma. Koordynowała też działania związane z reklamą dla Pepco, Lidl, Danone, Toyota, Rockwool. W Carat (grupa Dentsu) pełniła rolę menedżerki multidyscyplinarnego zespołu client service obsługującego m.in. Zott, PZU, Alior, Angelini Pharma i Heinz/Pudliszki.
Agencja mediowa Mido, jako część KEINO Grupy, łączy planowanie i zakup mediów z elementami komunikacji obsługiwanych marek.
Czytaj też: Adidas w nowej globalnej kampanii porusza tematykę presji w sporcie
(KAP, 13.02.2024)