Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Urszula Zdunek obejmuje stanowisko dyrektorki zarządzającej agencji mediowej Mido

Urszula Zdunek jest związana z Mido od trzech lat (fot. materiały prasowe)

Urszula Zdunek, związana z Mido od lutego 2021 roku jako head of TV and VOD, objęła stanowisko dyrektorki zarządzającej tą agencją mediową.

Zdunek dotychczas koordynowała pracę mediów offline wszystkich klientów agencji, m.in. CUK, Unicef, Stokrotka, Comarch, Madej Wróbel, Sika czy WWF. 

Czytaj też: Marek Hucz z Grupy Filmowej Darwin objął stanowisko head of video w MUFU

Zdunek wcześniej pracowała w Mediacom jako specjalistka w dziale TV buying, dla takich marek, jak GlaxoSmith&Klein i Polpharma. Koordynowała też działania związane z reklamą dla Pepco, Lidl, Danone, Toyota, Rockwool. W Carat (grupa Dentsu) pełniła rolę menedżerki multidyscyplinarnego zespołu client service obsługującego m.in. Zott, PZU, Alior, Angelini Pharma i Heinz/Pudliszki.

Agencja mediowa Mido, jako część KEINO Grupy, łączy planowanie i zakup mediów z elementami komunikacji obsługiwanych marek.

Czytaj też: Adidas w nowej globalnej kampanii porusza tematykę presji w sporcie

(KAP, 13.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.