Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok dołącza do kampanii świadomościowej SEXEDPL i T-Mobile dotyczącej bezpiecznego internetu

Podobnie jak w zeszłym roku w działaniach wezmą udział ambasadorzy związani z fundacją SEXEDPL (fot. materiały prasowe)

TikTok dołączył do drugiej edycji kampanii #HejtOutLoveIn, która promuje pozytywne postawy i zachowania w internecie. To druga odsłona projektu HEJTOUT, realizowanego przez Fundację SEXEDPL i T-Mobile Polska.

Pierwszy etap kampanii HEJTOUT koncentrował się na poszerzaniu wiedzy na temat hejtu wśród młodych osób. Tegoroczna odsłona oprócz aspektów edukacyjnych poświęcona jest promowaniu pozytywnych postaw, co ma przełożyć się na zmniejszenie natężenia hejtu w sieci.

Czytaj też: Influencerzy promują kodeks influencer marketingu Publicis Groupe. "Odpowiedzialność"

W ramach #HejtOutLoveIn i obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu TikTok stworzył serwis w aplikacji poświęcony zagadnieniom związanym z bezpieczeństwem na platformie. W serwisie znalazły się m.in. filmy autorstwa ekspertów SEXEDPL i linki do stron, które mogą wspierać ofiary hejtu. 

Kampanii towarzyszy współpraca z ambasadorami, którzy działali z fundacją przy pierwszej edycji projektu. Wśród ambasadorów znaleźli się m.in. Aleksandra Cedro, Synmojegotaty, Stewunia czy Karlisstas. TikTok zapowiada również prowadzenie szeregu akcji kreatywnych w aplikacji, a fundacja niedługo opublikuje scenariusze lekcji na temat hejtu przygotowane z myślą o polskich szkołach. 

SEXEDPL cały czas prowadzi działania dotyczące stworzonej przez fundację antyprzemocowej linii pomocowej. Linia działa pod numerem 720 720 020. Skierowana jest do osób uwikłanych w przemoc i oferuje bezpłatną pomoc psychologiczną.

Czytaj też: TikTok usuwa utwory artystów Universal Music Group, ale nie wyklucza wznowienia współpracy

(KAP, 07.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.