TikTok dołącza do kampanii świadomościowej SEXEDPL i T-Mobile dotyczącej bezpiecznego internetu
Podobnie jak w zeszłym roku w działaniach wezmą udział ambasadorzy związani z fundacją SEXEDPL (fot. materiały prasowe)
TikTok dołączył do drugiej edycji kampanii #HejtOutLoveIn, która promuje pozytywne postawy i zachowania w internecie. To druga odsłona projektu HEJTOUT, realizowanego przez Fundację SEXEDPL i T-Mobile Polska.
Pierwszy etap kampanii HEJTOUT koncentrował się na poszerzaniu wiedzy na temat hejtu wśród młodych osób. Tegoroczna odsłona oprócz aspektów edukacyjnych poświęcona jest promowaniu pozytywnych postaw, co ma przełożyć się na zmniejszenie natężenia hejtu w sieci.
Czytaj też: Influencerzy promują kodeks influencer marketingu Publicis Groupe. "Odpowiedzialność"
W ramach #HejtOutLoveIn i obchodów Dnia Bezpiecznego Internetu TikTok stworzył serwis w aplikacji poświęcony zagadnieniom związanym z bezpieczeństwem na platformie. W serwisie znalazły się m.in. filmy autorstwa ekspertów SEXEDPL i linki do stron, które mogą wspierać ofiary hejtu.
Kampanii towarzyszy współpraca z ambasadorami, którzy działali z fundacją przy pierwszej edycji projektu. Wśród ambasadorów znaleźli się m.in. Aleksandra Cedro, Synmojegotaty, Stewunia czy Karlisstas. TikTok zapowiada również prowadzenie szeregu akcji kreatywnych w aplikacji, a fundacja niedługo opublikuje scenariusze lekcji na temat hejtu przygotowane z myślą o polskich szkołach.
SEXEDPL cały czas prowadzi działania dotyczące stworzonej przez fundację antyprzemocowej linii pomocowej. Linia działa pod numerem 720 720 020. Skierowana jest do osób uwikłanych w przemoc i oferuje bezpłatną pomoc psychologiczną.
Czytaj też: TikTok usuwa utwory artystów Universal Music Group, ale nie wyklucza wznowienia współpracy
(KAP, 07.02.2024)