Zmiany w strukturze zespołu agencji Q&A Comms. Nowi liderzy i liderki na czele
Q&A Comms stawia na konsolidację i rozwój oraz zmiany w strukturze zespołu (fot. materiały prasowe)
Agencja Q&A Comms odświeżyła strukturę menedżerską – na czele poszczególnych zespołów stanęli nowi liderzy i liderki.
Nowe stanowiska objęli Jakub Olachowski (head of strategic development), Aleksandra Piesiak (head of marketing), Dorota Janta-Lipińska (creative director), Bartosz Podborowski (design&content senior art director), Paula Duszyńska (lead of social media) oraz Przemysław Duszczak (lead of PR).
Czytaj też: Klaudia Laskowska z nowym stanowiskiem w Havas Creative Network
Jakub Olachowski, związany z Q&A Comms od siedmiu lat, odpowiedzialny jest m.in. za optymalizację współpracy i procesów wewnątrz agencji, podnoszenie poziomu zadowolenia klientów oraz wzmacnianie standardów obsługi klienta. Tworzy pozycjonowanie marek i strategie komunikacji, analizuje rynek i grupy docelowe, organizuje i moderuje warsztaty. Szuka insightów, określa punkty styku z odbiorcami, łączy kompetencje kreatywne z analitycznymi, tworząc nowoczesne strategie komunikacji (360, social media, kampanie zintegrowane, PR, marketingowe).
Aleksandra Piesiak, z branżą reklamową związana od ponad 10 lat, zarządza zespołem realizującym działania marketingowe dla klientów agencji. Wcześniej pracowała m.in. jako marketing communication manager, przez trzy lata prowadziła zespół ds. brand marketingu w S'portofino, odpowiadając za komunikację marketingową marki.
Do głównych zadań Doroty Janta-Lipińskiej należy zarządzanie zespołem copywriterów, art directorów i graphic designerów, prowadzenie procesu pracy twórczej oraz podnoszenie jakości produktu kreatywnego agencji. W Q&A Comms tworzyła kreatywne rozwiązania dla takich klientów, jak Škoda, Żabka, Subway, Ahmad Tea London czy Lirene.
Czytaj też: Fuzja firm monitorujących media: IMM łączy się z PSMM Monitoring & More
Bartosz Podborowski, od blisko pięciu lat w Q&A Comms, ma być odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreowanych rozwiązań i wizualne wcielanie ich w życie, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital marketingu. Projektował dla takich marek, jak Lirene, MylaQ, Neo Make Up czy Lech Pils. Realizuje również profesjonalne sesje zdjęciowe i wideo dla klientów agencji.
Paula Duszyńska, od blisko sześciu lat w agencji, obecnie zarządza zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe i rozwój klientów z tej linii. Pracowała dla marek z różnych sektorów rynku, m.in. Cosmo Group (Neonail, Neo Make Up, Neo Nail Expert), galerii handlowych, Ahmad Tea London i Lirene.
Przemysław Duszczak został odpowiedzialnym za rozwój projektów agencji z zakresu public relations. Ma 10-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji, z czego przez trzy lata zdobywał je w Q&A Comms. Pracował dla takich klientów, jak Amica, Deceuninck, Lorenz Snack World, Robyg, Galeria Sfera.
Czytaj też: Konsumenci nie czują się bezpiecznie – wynika z badania Kantar Global Monitor
(AMS, 31.01.2024)