Netflix zamierza wycofać najtańszy pakiet bez reklam. Będzie pakiet z reklamami
Netflix sprzedał już ponad 23 mln subskrypcji z reklamami (fot. Wikimedia Commons)
Netflix wycofa z oferty najtańszy pakiet – tzw. Basic. Zastąpi go pakietem z reklamami.
Netflix, ogłaszając wyniki za czwarty kwartał 2023 roku, podał, że liczba subskrybentów pakietu z reklamami wzrosła w tym okresie o 70 proc. Sukcesywnie będzie nim zastępować pakiet Basic only, który został już wycofany z oferty nowych klientów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii.
Czytaj też: Książę Harry chce od wydawcy "Daily Mail" 2 mln funtów tytułem opłat prawnych
Wersja podstawowa z reklamami jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei Płd., Meksyku i Hiszpanii.
Netflix w ostatnim kwartale 2023 roku pozyskał 13,1 mln nowych abonentów i osiągnął 8,8 mld dol. przychodu. Na koniec roku miał 260,28 mln subskrypcji (wzrost o blisko 13 proc. w stosunku do roku 2022).
Czytaj też: X blokuje wyszukiwanie "Taylor Swift" po zalewie obscenicznych podróbek od AI
(MAC, 30.01.2024)