Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Outriders 3 lutego otwiera multimedialny klub we własnym lokalu

Kolektyw Outriders kupił lokal w Warszawie, aby uruchomić klub multimedialny (fot. Dominik Czerny/Outriders)

Festiwalem "Outriders" kolektyw reporterski o tej samej nazwie otworzy 3 lutego multimedialny klub na warszawskiej Starej Ochocie.

Klub kolektywu Outriders mieści się przy ul. Rokosowskiej 8. - Ma około 100 metrów kwadratowych na poziomie parteru i tyle samo na poziomie minus 1 - mówi Małgorzata Hućko z kolektywu Outriders.

I dodaje: - Część górna została wyposażona pod multimedialne eventy: jest tam miejsce na scenę i liczne ekrany na ścianach. Na poziomie minus jeden znajduje się studio nagraniowe.

Małgorzata Hućko wyjaśnia, że Outriders - spółka działająca w formule non profit - lokal przy ul. Rokosowskiej kupiła w 2022 roku. - Był w złym stanie. Wcześniej mieściła się w nim pracownia gastronomiczna i warsztat wulkanizacyjny. Musieliśmy przeprowadzić gruntowny remont. Miał się skończyć w ubiegłym roku, ale nie zmieściliśmy się w harmonogramie - dodaje.

W zaaranżowanym przez kolektyw lokalu nie będzie gastronomii. - Przynajmniej na razie. Będziemy zarabiać własnymi eventami i wynajmem powierzchni oraz studia - mówi Małgorzata Hućko.

Oficjalne otwarcie klubu nastąpi w sobotę 3 lutego. Tego dnia odbędzie się tam czwarta edycja festiwalu "Outriders". - Jego gośćmi i gościniami będą m.in. Sylwia Czubkowska, Dominika Lasota, Sergiusz Pinkwart - wylicza Małgorzata Hućko. - W trakcie krótkich przemówień prelegenci przeprowadzą nas przez podróże, kryzys klimatyczny, socjologię czy politykę, szukając odpowiedzi na pytanie, gdzie można szukać nadziei, i jak jej nie tracić w obliczu globalnych wyzwań - dodaje.

Wstęp na festiwal będzie biletowany. Następny dzień - niedziela 4 lutego - ma być w klubie Outriders dniem otwartym.

Kolektyw Outriders powstał w 2017 roku dzięki kampanii crowdfundingowej i pozyskaniu 83,6 tys. zł. Była to jedna z pierwszych kampanii w Polsce na projekt dziennikarski zakończona sukcesem.

Misja Outriders to relacjonowanie i tłumaczenie wydarzeń, które nie dzieją się w Polsce, ale mają wpływ to, co w niej się dzieje. Twórcy uważają, że korespondencja zagraniczna pełni dziś znacznie ważniejszą rolę niż kiedyś - ze względu na zglobalizowanie wydarzeń i szybkość informowania o nich.

(JF, 21.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.