Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Orłoś w kampanii TVP o zmianie standardu naziemnego. Wcześniej byli w niej Ziemiec i Wolny

Spot z udziałem Orłosia jest emitowany na antenach TVP i dostępny na Telewizjanaziemna.pl (screen: Telewizjanaziemna.pl)

Prezenter Maciej Orłoś, prowadzący "Teleexpress", jest twarzą kampanii TVP dotyczącej zmiany standardu naziemnego.

Wcześniej występowali w niej Krzysztof Ziemiec, który do końca zeszłego roku prowadził "Teleexpress", oraz Tomasz Wolny, do niedawna prezenter "Panoramy".

Maciej Orłoś informuje o zmianie standardu

Spot z udziałem Orłosia jest emitowany na antenach TVP i dostępny na Telewizjanaziemna.pl. Ma formę specjalnego wydania "Teleexpressu". W spocie Orłoś informuje o zmianie standardu i przypomina o konieczności przestrojenia odbiornika lub zakupu nowego dekodera. Podaje też numer infolinii – 22 26 29 888, pod którym można uzyskać więcej informacji o zmianie standardu. Zaprasza ponadto na stronę Telewizjanaziemna.pl, gdzie znajduje się kompendium wiedzy o zmianie systemu emisji.

Czytaj też: Do TVP Info wrócił "Teleexpress Extra", będzie też nowy magazyn. Emisja nadal z Woronicza

MUX 3 TVP na nowy standard naziemny przeszedł w dwóch etapach. Pierwszy nastąpił w nocy z 14 na 15 grudnia i objął zachodnią część Polski. We wschodniej części Polski przełączenie miało miejsce w nocy z 18 na 19 grudnia.

W minionym weekend doszło jednak jeszcze do zakończenia równoległej emisji części kanałów TVP prowadzonej zarówno na MUX 3, jak i MUX 6. Telewizja Polska, aby zapewnić widzom dodatkowy czas na przestrojenie odbiorników, uruchomiła bowiem czasową dodatkową emisję TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP ABC i TVP Kultura, które były nadawane równocześnie z dwóch multipleksów. W nocy z 12 na 13 stycznia zdublowane emisje zostały wyłączone.

Na MUX 3 nadają teraz: TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Kultura i TVP ABC, a na MUX 6: TVP Kobieta, TVP Dokument, TVP Nauka, TVP Rozrywka, TVP Polonia, Alfa TVP i Belsat TV.

Czytaj też: NIK skontrolował wydatki spółek Skarbu Państwa. Najwięcej dostawały TVP i Polsat

(MNIE, 17.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.