Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Republika chce nadawać na ogólnopolskim multipleksie. Plany Sakiewicza

TV Republika nie ma pełnego zasięgu naziemnego, jest dostępna tylko na lokalnych multipleksach (screen: YouTube/Telewizja Republika)

TV Republika chce wystartować w konkursie na miejsce na ogólnopolskim multipleksie. Do pokrycia kosztów takiej emisji mają dołożyć się widzowie.

Tomasz Sakiewicz, prezes i redaktor naczelny stacji, przekazał "Presserwisowi": – Jeśli będzie taka możliwość, to zamierzamy wystartować. Będziemy starali się być wszędzie, gdzie się da. Już teraz po obciążeniach internetu widać, że żadne serwery tego nie wytrzymują.

W poniedziałek na antenie TV Republika Sakiewicz zachęcał widzów do wpłacania pieniędzy na rzecz poszerzania zasięgu naziemnego kanału.

Czytaj też: TV Republika w naziemnej telewizji ustępuje tylko kanałom wielkiej czwórki

Do obsadzenia są jeszcze dwa wolne miejsca na MUX 8. KRRiT nie rozpisała dotąd konkursów na ich zagospodarowanie.

Obecnie TV Republika nie ma pełnego zasięgu naziemnego. Jest dostępna tylko na lokalnych multipleksach – na MUX L1 z nadajnika w Jeleniej Górze (MWE Networks), MUX L2 (Telewizja TVT) z Rybnika i Ornontowic, MUX L3 w Tomaszowie Mazowieckim oraz Częstochowie (MWE Networks), MUX L4 we Wrocławiu i Świdnicy (MWE Networks), MUX BCAST (Grupa Polsat Plus) w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku oraz w Katowicach na MUX TVS.

Z danych Nielsen Media za okres 1-11 stycznia wynika, że mimo ograniczonego zasięgu stacja ma wysoki udział wśród widzów z telewizją naziemną. Było to 4,66 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Lepsze wyniki zanotowały tylko: TVP 1 – 10,76 proc., TVP 2 – 10,15 proc., Polsat – 8,09 proc. i TVN – 6,49 proc.

Czytaj też: Edyta Hołdyńska reporterką TV Republika. Przygotowuje materiały do serwisu "Dzisiaj"

(MNIE, 16.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.