Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Republika w naziemnej telewizji ustępuje tylko kanałom wielkiej czwórki

TV Republika nie ma pełnego zasięgu naziemnego, jest dostępna tylko na lokalnych multipleksach (screen: YouTube/Telewizja Republika)

TV Republika notuje wysoki udział w rynku wśród widzów z telewizją naziemną. Choć stacja ma ograniczony zasięg naziemny, to ustępuje tam tylko kanałom tzw. wielkiej czwórki – TVP 1, TVP 2, Polsatowi i TVN.

TV Republika nie ma pełnego zasięgu naziemnego. Jest dostępna tylko na lokalnych multipleksach – na MUX L1 z nadajnika w Jeleniej Górze (MWE Networks), MUX L2 (Telewizja TVT) z Rybnika i Ornontowic, MUX L3 w Tomaszowie Mazowieckim oraz Częstochowie (MWE Networks), MUX L4 we Wrocławiu i Świdnicy (MWE Networks), MUX BCAST (Grupa Polsat Plus) w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku oraz w Katowicach na MUX TVS.

Czytaj też: W 2023 roku TVN24 był liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej i komercyjnej

Z danych za okres 1-11 stycznia wynika, że mimo ograniczonego zasięgu stacja ma wysoki udział wśród widzów z telewizją naziemną. Było to 4,66 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Lepsze wyniki zanotowały tylko:

  • TVP 1 – 10,76 proc.,
  • TVP 2 – 10,15 proc.,
  • Polsat – 8,09 proc. i TVN – 6,49 proc.

TV Republika wyprzedziła m.in.:

  • TVN Siedem – 3,82 proc.,
  • TV 4 – 3,71 proc.,
  • TV Puls – 3,5 proc.,
  • Puls 2 – 3,26 proc.
  • i TVP Info – 3,04 proc.

Dla porównania, w środowisku kablowo-satelitarnym w tym samym okresie TV Republika miała 3,28 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a np. TVN – 6,65 proc., Polsat – 6,07 proc.

Dane: Nielsen Media dla widowni na żywo i przesuniętej w czasie o dwa dni wstecz.

Czytaj też: Edyta Hołdyńska reporterką TV Republika. Przygotowuje materiały do serwisu "Dzisiaj"

(MNIE, 16.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.