Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Republika w naziemnej telewizji ustępuje tylko kanałom wielkiej czwórki

TV Republika nie ma pełnego zasięgu naziemnego, jest dostępna tylko na lokalnych multipleksach (screen: YouTube/Telewizja Republika)

TV Republika notuje wysoki udział w rynku wśród widzów z telewizją naziemną. Choć stacja ma ograniczony zasięg naziemny, to ustępuje tam tylko kanałom tzw. wielkiej czwórki – TVP 1, TVP 2, Polsatowi i TVN.

TV Republika nie ma pełnego zasięgu naziemnego. Jest dostępna tylko na lokalnych multipleksach – na MUX L1 z nadajnika w Jeleniej Górze (MWE Networks), MUX L2 (Telewizja TVT) z Rybnika i Ornontowic, MUX L3 w Tomaszowie Mazowieckim oraz Częstochowie (MWE Networks), MUX L4 we Wrocławiu i Świdnicy (MWE Networks), MUX BCAST (Grupa Polsat Plus) w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku oraz w Katowicach na MUX TVS.

Czytaj też: W 2023 roku TVN24 był liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej i komercyjnej

Z danych za okres 1-11 stycznia wynika, że mimo ograniczonego zasięgu stacja ma wysoki udział wśród widzów z telewizją naziemną. Było to 4,66 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Lepsze wyniki zanotowały tylko:

  • TVP 1 – 10,76 proc.,
  • TVP 2 – 10,15 proc.,
  • Polsat – 8,09 proc. i TVN – 6,49 proc.

TV Republika wyprzedziła m.in.:

  • TVN Siedem – 3,82 proc.,
  • TV 4 – 3,71 proc.,
  • TV Puls – 3,5 proc.,
  • Puls 2 – 3,26 proc.
  • i TVP Info – 3,04 proc.

Dla porównania, w środowisku kablowo-satelitarnym w tym samym okresie TV Republika miała 3,28 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a np. TVN – 6,65 proc., Polsat – 6,07 proc.

Dane: Nielsen Media dla widowni na żywo i przesuniętej w czasie o dwa dni wstecz.

Czytaj też: Edyta Hołdyńska reporterką TV Republika. Przygotowuje materiały do serwisu "Dzisiaj"

(MNIE, 16.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.