O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2023 roku TVN24 był liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej i komercyjnej

TVN24 w grupie ogólnej 4+ miał w 2023 średnio 5,73 proc udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W 2023 roku liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN24.

  • TVN24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w 2023 średnio 5,73 proc. udziału wobec 5,61 proc. rok wcześniej.
  • Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) - 4,87 proc. (spadek z 5,12 proc.; pod koniec roku kanał chwilowo zawiesił nadawanie w związku ze zmianą władz TVP).
  • Trzecie miejsce przypadło Polsat News (Telewizja Polsat) - 1,77 proc. (spadek z 1,96 proc.).

Czytaj też: Oglądalność "Panoramy" po powrocie do TVP 2 i TVP Info. Średnio 741 tys. widzów

Kolejne pozycje zajęły:

  • Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) - 0,74 proc. (wzrost z 0,64 proc.),
  • TVN24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,54 proc. (spadek z 0,67 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) - 0,2 proc. (wzrost z 0,09 proc.),
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) - 0,11 proc. (bez zmian),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) - 0,03 proc. (wzrost z 0,02 proc.)
  • i Biznes 24 (Tier Investment) - 0,01 proc. (bez zmian).

Czytaj też: „19.30” nie informuje o odmowie wpisania do KRS władz TVP. Szef programu odmawia komentarza

W czerwcu zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) - z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN24 miał średnio 3,92 proc. udziału (wzrost z 3,85 proc.), TVP Info - 2,35 proc. (2,91 proc. rok wcześniej), a Polsat News - 1,37 proc. (spadek z 1,72 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Sowite wynagrodzenia propagandystów w TVP Info. Bronisław Wildstien i Miłosz Kłeczek

(MNIE, 13.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.