Agencja VML Poland wprowadza Tribes. Zmiany i awanse w strukturze
VML Poland awansowała sześcioro liderów, którzy stanęli na czele multidyscyplinarnych zespołów (Tribes) (fot. materiały prasowe)
VML Poland stworzyła strukturę opartą na multidyscyplinarnych zespołach oraz awansowała sześcioro liderów, którzy stanęli na czele poszczególnych zespołów.
Agencja VML Poland powołała multidyscyplinarne zespoły (Tribes) zbudowane wokół grup klientów, łącząc kompetencje kreatywne, strategiczne oraz client engagement w ramach każdego z tych zespołów. Pozwolić to ma na optymalny dobór specjalistów pod kątem potrzeb klienta, w oparciu o specjalizacje i doświadczenie w pracy dla poszczególnych branż i kategorii.
Czytaj też: Agencja HOLO przekształca się w grupę marketingową HOLO Group
Poszczególne Tribes mają być wspierane przez zasoby, produkty i narzędzia w ofercie VML Poland, korzystać ze wsparcia działu technologicznego agencji. Organizacja zespołów multidyscyplinarnych ma także wykorzystywać globalny know-how grupy WPP oraz współpracować z agencjami mediowymi i PR WPP w Polsce.
Na czele poszczególnych Tribes, w randze managing partners, stoją: Michał Banaszewski, Magdalena Brejnak-Kowalska, Agnieszka Grzymkowska, Natalia Krzyśków, Katarzyna Smurzyńska i Katarzyna Tomalska.
Michał Banaszewski od 18 lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, a od blisko 13 lat z VML. To członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów, również jako szef zespołu obsługi klienta zarządzający zespołem client engagement i relacjami z kluczowymi klientami. Pracował dla globalnych i lokalnych firm, w tym m.in.: T-Mobile, IKEA, Samsung, Danone, PepsiCo, Orange, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi, Red Bull.
Magdalena Brejnak-Kowalska z VML jest związana od ponad sześciu lat. Pracowała m.in dla takich klientów, jak: mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała też projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 roku, kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W strukturze działu client engagement VML Poland stoi na czele 60-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych klientów sieci WPP.
Czytaj też: Awanse i zmiany w strukturze kreatywnej Publicis Worldwide
Agnieszka Grzymkowska w branży marketingu i komunikacji marki pracuje od 20 lat. W VML zajmowała stanowiska client engagement director, a ostatnio WPP Danteam regional lead, koordynując tworzenie komunikacji dla marek Danone EDP w regionie Europy Środkowej. Wcześniej związana była z takimi firmami jak McCann i Ogilvy. Pracowała m.im dla marek: Danone, Coca-Cola, Reckitt, Ferrero, Dove, Unilever, PZU, PLL LOT, mBank, IKEA i wielu innych.
Natalia Krzyśków 16 lat pracowała m.in. dla takich brandów i klientów, jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Do VML przyszła na początku 2023 roku z K2Create. W VML zarządzała zespołami realizującymi działania dla takich klientów, jak: IKEA, Ferrero, BAT, BP, Pernod-Ricard czy McCormick.
Katarzyna Smurzyńska jest związana z branżą reklamową od 2007 roku. Przez ponad sześć lat zarządzała kampaniami marketingowymi w 12 krajach dla linii lotniczych Wizz Air. Od 2017 roku związana jest z VML, pracując dla marki Mazda na poziomie europejskim.
Katarzyna Tomalska w branży jest od 2004 roku, kiedy zaczęła pracować dla m.in. Unilever (Dove, Lipton, Knorr), Nutricia (Bebiko, Bebilon, BoboVita), Nestlé (Winiary, Kit Kat, Lion), PepsiCo (Lay's Cheetos), Philips, Lidl, GSK, FCA, adidas.
Czytaj też: Agencja dfusion communication rozwija zespół seniorski. Dołączył Rafał Bednarek
(AMS, 16.01.2024)