Awanse i zmiany w strukturze kreatywnej Publicis Worldwide
Publicis Worldwide Poland ogłasza awanse i zmiany w strukturze kreatywnej (fot. materiały prasowe)
Agencja Publicis Worldwide wprowadza zmiany w kreacji - na stanowiska associate creative director awansują Tomasz Ziemiański i Paweł Murawski, dotychczasowi creative group head. Nowymi creative group head zostają Karolina Niedzielska-Gruca i Marek Górecki, a Joanna Bednarkiewicz obejmuje stanowisko creative coordinator.
Ziemiański i Murawski mają wspierać Dagmarę Witek-Kuśmider, chief creative officer, w tworzeniu najwyższej jakości kreatywnej na rynku, wdrażaniu najnowszych trendów kulturowych i technologicznych.
Ziemiański jest współautorem m.in. kampanii dla BNP Paribas, Renault, Orange, Prudential, Nationale Nederlanden, Vectra, PGE, współautorem kampanii fundacji K.I.D.S. i idei „Najmłodszy Headhunter na Świecie” oraz projektu opartego na technologii deep fake „Kiepski case o szczepieniach”.
Na koncie ma statuetki Cannes Lions, Mixx Awards Europe, Golden Drum, Cresta, Caples, Effie, Gerety Awards oraz wiele innych. 14 lat temu zaczynał karierę w reklamie w agencji Publicis, kontynuował w Scholtz&Friends, aby powrócić do Publicis w 2017. Od 2021 roku pełnił rolę creative group head.
Murawski rozwija w agencji narzędzia, procesy i produkty z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Jest współautorem kampanii "Kiepski case o szczepieniach" i wielokrotnym laureatem i finalistą konkursów kreatywnych Young Creatives Cannes i Young Creatives Eurobest, a także jurorem Kreatury. Na początku swojej kariery był związany ze środowiskiem start-upów, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Potem dołączył do Publicis, najpierw jako art director i designer, a od 2021 jako group head. Od roku jest liderem kreatywnym Sanofi.
Karolina Niedzielska-Gruca jest art director z 13-letnim doświadczeniem, a z Publicis związana jest od 8 lat. Na koncie ma nagrody: KTR, Golden Drum, Golden Arrow, Effie, Epica, Innovation, Mixx Awards, Kreatura, a także nagrodę za Kampanię Społeczną Roku. Pracowała dla m.in. Orange, L’Oréal, BNP Paribas, Oreo, PZU, Unilever, Nikon, Kompania Piwowarska, Sanofi czy Nice To Fit You.
Marek Górecki pracuje w Publicis Worldwide jako senior copywriter od 2021 roku. Związany był wcześniej z agencjami LiquidThread, Heart & Brain, Bees & Honey, OS3/H2O. Na koncie ma realizacje m.in. dla Media Markt, TVN, BRW, Wonga, Coca-Cola, Bakalland, Grupy Żywiec, Browaru Lubelskiego, Stock Spirits Group oraz Leclerc.
Do nowych zadań Joanny Bednarkiewicz będzie należał kreatywny nadzór nad komunikacją Fundacji K.I.D.S. i koordynowanie procesów konkursowych. Bednarkiewicz ma na koncie nagrody i wyróżnienia KTR, Innovation, Golden Drum oraz Effie. Ostatnio razem ze swoim zespołem stworzyła kartkę świąteczną Grupy Publicis i fundacji opartą na idei eAI (emocjonalnej sztucznej inteligencji), koordynowała przygotowania do międzynarodowej konferencji European Pediatric Days K.I.D.S., jest też pomysłodawczynią „Kiepskiego Case’u o szczepieniach” i mentorką młodych kreatywnych talentów. W 2022 roku była jurorką w konkursie Genius Universitatis.
Z agencją po 7 latach współpracy rozstaje się Bartosz Jeglejewski, dotychczasowy creative group head. Decyzja związana jest z jego nowymi wyzwaniami zawodowymi.
Konsekwencją tworzenia nowej struktury i wyzwań jest otwarcie procesów rekrutacyjnych w dziale kreacji. W najbliższym czasie do Publicis Worldwide dołączyć mają senior copywriter, UX writer i team kreatywny.
(AMS, 11.01.2024)