Agencja HOLO przekształca się w grupę marketingową HOLO Group

HOLO Group zatrudnia ponad 90 osób (fot. materiały prasowe)
HOLO Group łączy cztery agencje: HOLO Events, Picture Perfect, Iskry Digital oraz Warren’s.
W HOLO Group są uzupełniające się jednostki: HOLO Events – agencja eventowa odpowiedzialna za strategię, kreację i produkcję eventową każdego formatu; Picture Perfect – działająca na rynku polskim i europejskim w obszarze produkcji kreatywnej, 2D/3D, motion i retail designu; Iskry Digital – agencja digital marketingu; Warren’s – producent materiałów POS z hubem produkcyjnym w Łodzi.
Czytaj też: Awanse i zmiany w strukturze kreatywnej Publicis Worldwide
Obecnie HOLO Group zatrudnia ponad 90 osób w dwóch biurach – w Warszawie i Łodzi, oraz w dwóch zakładach produkcyjnych na terenie aglomeracji łódzkiej.
Agencja HOLO została założona przez Jakuba Pawlaka, Łukasza Krolskiego oraz Piotra Wójtowicza 15 lat temu. Utworzenie HOLO Group ma pozwolić w pełni wykorzystać kompetencje wszystkich zespołów wyspecjalizowanych w obszarach strategii, kreacji, event marketingu, designu, produkcji oraz digitalu.
W ramach umów ramowych HOLO Group obsługuje m.in. takich klientów, jak: Coca-Cola, Brown Forman, Kompania Piwowarska, Panattoni Europe, DOZ SA, TCL Europe, Rémy Cointreau i Carrefour.
Czytaj też: Adamed Pharma promuje się spotem reklamowym stworzonym przez AI
(AMS, 12.01.2024)
