Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Profil Patryka Jakiego najbardziej angażującym profilem polityka na Facebooku w 2023 roku

Patryk Jaki był w 2023 roku najbardziej angażującym profilem polskiego polityka na Facebooku. Interakcje oznaczają jednak nie tylko lajki i komentarze poparcia, o czym warto pamiętać (screen: YouTube/Patryk Jaki)

Profil europosła Patryka Jakiego był w 2023 roku najbardziej angażującym profilem polskiego polityka na Facebooku – wynika z raportu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. IBIMS przeanalizował interakcje 50 najbardziej angażujących kont polityków na FB.

Profil Jakiego zdobył ponad 7,2 mln interakcji, w tym 5,5 mln reakcji, prawie 618 tys. komentarzy i 900 tys. udostępnień. Opublikował 725 postów w 2023 roku, co daje prawie dwa posty dziennie. Pozyskał też prawie 125 tys. nowych obserwujących.

Czytaj też: TVP zapowiada kroki prawne wobec Michała Adamczyka, który skończył okupację. Co mu grozi?

Na drugim miejscu znalazł się profil nowego posła X kadencji Sejmu RP – Łukasza Litewki. Polityk wykazał się wysoką aktywnością na Facebooku, opublikował łącznie 773 posty, które zdobyły 6,7 mln interakcji. W ciągu 2023 roku zgromadził ponad 89 tys. nowych odbiorców. To przełożyło się na 5,4 mln reakcji, 325 tys. komentarzy i 751 tys. udostępnień.

Profil Donalda Tuska znalazł się na trzecim miejscu zestawienia. Na oficjalnym profilu obecnego premiera pojawiło się w 2023 roku 450 postów, a te zdobyły 6,6 mln interakcji, w tym ponad 4,7 mln reakcji, 731 tys. komentarzy i 409 tys. udostępnień. Profil pozyskał też ponad 98 tys. nowych fanów.

Kolejne miejsce należy do Ryszarda Wilka. W 2023 roku poseł zebrał 4,9 mln interakcji (w tym 3,4 mln reakcji, 364 tys. komentarzy oraz prawie 863 tys. udostępnień), publikując 2021 wpisów. Pierwszą piątkę zamyka profil Mateusza Morawieckiego. W 2023 roku polityk na swoim fanpage’u opublikował 1264 wpisy, które zdobyły 4,4 mln interakcji. Profil zanotował również 42 tys. nowych fanów, zamykając rok liczbą ponad 317 tys. obserwujących.

Press

Raport IBIMS uszeregowano według liczby uzyskanych interakcji (fot. IBIMS)

Raport IBIMS obejmuje 50 najbardziej angażujących w 2023 roku facebookowych profili polityków, uszeregowanych według liczby wywołanych interakcji. Nie znaczy to jednak, że chodzi o najpopularniejszych. Interakcje oznaczają nie tylko lajki i komentarze poparcia, ale również reakcje niepozytywne czy komentarze krytyczne.

Czytaj też: W 2023 roku TVN24 był liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej i komercyjnej

(PAR, 16.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.