Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stacje radiowe na majówkę  |  Dyrektor Instytutu Książki  |  Oglądalność "The Voice Kids" w TVP 2  |  Canal+ Domo kontynuuje program Dowbor  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  "MasterChef Nastolatki"  |  Serial "Zakładnicy" w Polsat Box Go  |  Golf Channel Polska nadaje już jako Golf Zone  |  Program Fundacji Polsat  |  Telepolis.pl wyprzedził  |  Naziemny ViDoc TV wprowadza  |  Ruszył casting do programu "Piłkarki"  |  Mint Media wygrywa  |  DLF współpracuje  |  Wzmocnienie zespołu PR Wills Integrated  |  Faworyt do przejęcia The Telegraph  |  Dwaj rosyjscy dziennikarze aresztowani za współpracę z kanałem Nawalnego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firmy jeszcze obecne w TV Republika znikną z niej z końcem stycznia

Wielu reklamodawców podjęło decyzję, aby nie łamać zasad umowy i poczeka do ich wygaśnięcia (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Większość marek, których reklamy nadal są emitowane na antenie TV Republika, zakończy współpracę z telewizją Tomasza Sakiewicza z końcem stycznia. Wtedy wygasną im umowy.

Przypomnijmy, że kilka dni temu Polsat Media poinformował marki i agencje mediowe, że będzie oczekiwać zapłacenia kar za brak emisji ich spotów na antenie TV Republika. Marki rezygnowały z kampanii w tej telewizji, bo nie chcą się pojawiać w sąsiedztwie kontrowersyjnych programów z mową nienawiści. Ostatecznie wielu reklamodawców podjęło decyzję, aby nie łamać zasad umowy i poczeka do ich wygaśnięcia – co nastąpi w styczniu.

Plansza "Stop mowie nienawiści" zamiast reklam

Przedstawiciele biura prasowego Biedronki potwierdzili "Presserwisowi", że wykupione pakiety wygasną z końcem miesiąca. Pakiety te zostały zlecone jeszcze przed Bożym Narodzeniem w celu realizacji kampanii reklamowych prowadzonych w styczniu. Firma nie odpowiedziała nam bezpośrednio, czy planuje w przyszłości współpracować z TV Republika.

Czytaj też: TV Republika jest drugą newsową stacją w Polsce

Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy farmaceutycznej Teva Pharmaceuticals, również nie odpowiedziała jednoznacznie, czy spółka planuje zakończyć współpracę z medium należącym do Tomasza Sakiewicza. – Spoty promocyjne naszego produktu trafiły do stacji tematycznych w ramach pakietu reklamowego. Sprawdzamy tę kwestię ze współpracującym z nami domem mediowym. To wszystko, co możemy przekazać w tej sprawie – powiedziała.

Natomiast Paweł Sikora, PR manager i rzecznik prasowy STS, tłumaczy: – Podjęliśmy decyzję o podmianie styczniowych kreacji reklamowych na planszę z hasłem "STOP MOWIE NIENAWIŚCI" bez logotypu i kolorystyki naszej marki. Od lutego natomiast nie będziemy już mieć wykupionego czasu reklamowego w TV Republika.

Czytaj też: Miłosz Kłeczek dołączył do zespołu TV Republika. Jeden z najwierniejszych z TVP

(KAP, 12.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.