Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firmy jeszcze obecne w TV Republika znikną z niej z końcem stycznia

Wielu reklamodawców podjęło decyzję, aby nie łamać zasad umowy i poczeka do ich wygaśnięcia (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Większość marek, których reklamy nadal są emitowane na antenie TV Republika, zakończy współpracę z telewizją Tomasza Sakiewicza z końcem stycznia. Wtedy wygasną im umowy.

Przypomnijmy, że kilka dni temu Polsat Media poinformował marki i agencje mediowe, że będzie oczekiwać zapłacenia kar za brak emisji ich spotów na antenie TV Republika. Marki rezygnowały z kampanii w tej telewizji, bo nie chcą się pojawiać w sąsiedztwie kontrowersyjnych programów z mową nienawiści. Ostatecznie wielu reklamodawców podjęło decyzję, aby nie łamać zasad umowy i poczeka do ich wygaśnięcia – co nastąpi w styczniu.

Plansza "Stop mowie nienawiści" zamiast reklam

Przedstawiciele biura prasowego Biedronki potwierdzili "Presserwisowi", że wykupione pakiety wygasną z końcem miesiąca. Pakiety te zostały zlecone jeszcze przed Bożym Narodzeniem w celu realizacji kampanii reklamowych prowadzonych w styczniu. Firma nie odpowiedziała nam bezpośrednio, czy planuje w przyszłości współpracować z TV Republika.

Czytaj też: TV Republika jest drugą newsową stacją w Polsce

Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy farmaceutycznej Teva Pharmaceuticals, również nie odpowiedziała jednoznacznie, czy spółka planuje zakończyć współpracę z medium należącym do Tomasza Sakiewicza. – Spoty promocyjne naszego produktu trafiły do stacji tematycznych w ramach pakietu reklamowego. Sprawdzamy tę kwestię ze współpracującym z nami domem mediowym. To wszystko, co możemy przekazać w tej sprawie – powiedziała.

Natomiast Paweł Sikora, PR manager i rzecznik prasowy STS, tłumaczy: – Podjęliśmy decyzję o podmianie styczniowych kreacji reklamowych na planszę z hasłem "STOP MOWIE NIENAWIŚCI" bez logotypu i kolorystyki naszej marki. Od lutego natomiast nie będziemy już mieć wykupionego czasu reklamowego w TV Republika.

Czytaj też: Miłosz Kłeczek dołączył do zespołu TV Republika. Jeden z najwierniejszych z TVP

(KAP, 12.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.