Netflix z reklamami ma już ponad 23 mln użytkowników. Zyskuje systematycznie klientów
Netflix z reklamami jest tańszy od wersji podstawowej, zyskując systematycznie klinetów (fot. Pixabay.com)
Opcja Netflixa wyposażona w reklamy na całym świecie przekroczyła 23 mln użytkowników. Taką informację przekazał serwis Variety, powołując się na Amy Reinhard, szefową platformy ds. reklamy.
Wersję serwisu z reklamami wprowadzono najpierw w 12 krajach w listopadzie 2022 roku. W obliczu nasilającej się konkurencji na rynku online miał to być sposób na przyciągnięcie nowych klientów i zapewnienie sobie nowych źródeł przychodów.
Czytaj też: Disney pozywa myjnię wykorzystującą do promocji "Gwiezdne Wojny"
Na koniec trzeciego kwartału 2023 roku, czyli prawie rok po uruchomieniu reklam, Netflix informował, że takich klientów ma 15 mln. Z raportu Insider Intelligence wynika, że jeszcze w tym miesiącu Netflix wyprzedzi opcję z reklamami Disney+.
Na koniec trzeciego kwartału ub.r. serwis wszystkich użytkowników miał 247,2 mln. Po ogłoszeniu kolejnych wyników według prognoz ma ich być ok. 255 mln.
Czytaj też: Microsoft wyprzedził Apple i jest najbardziej wartościową firmą świata
(MAC, 12.01.2024)