Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix z reklamami ma już ponad 23 mln użytkowników. Zyskuje systematycznie klientów

Netflix z reklamami jest tańszy od wersji podstawowej, zyskując systematycznie klinetów (fot. Pixabay.com)

Opcja Netflixa wyposażona w reklamy na całym świecie przekroczyła 23 mln użytkowników. Taką informację przekazał serwis Variety, powołując się na Amy Reinhard, szefową platformy ds. reklamy.

Wersję serwisu z reklamami wprowadzono najpierw w 12 krajach w listopadzie 2022 roku. W obliczu nasilającej się konkurencji na rynku online miał to być sposób na przyciągnięcie nowych klientów i zapewnienie sobie nowych źródeł przychodów.

Czytaj też: Disney pozywa myjnię wykorzystującą do promocji "Gwiezdne Wojny"

Na koniec trzeciego kwartału 2023 roku, czyli prawie rok po uruchomieniu reklam, Netflix informował, że takich klientów ma 15 mln. Z raportu Insider Intelligence wynika, że jeszcze w tym miesiącu Netflix wyprzedzi opcję z reklamami Disney+.

Na koniec trzeciego kwartału ub.r. serwis wszystkich użytkowników miał 247,2 mln. Po ogłoszeniu kolejnych wyników według prognoz ma ich być ok. 255 mln.

Czytaj też: Microsoft wyprzedził Apple i jest najbardziej wartościową firmą świata

(MAC, 12.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.