Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: film

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney pozywa myjnię z Chile wykorzystującą do promocji "Gwiezdne Wojny"

Właściciel myjni informuje, że nazwę Star Wash wymyśliła jego córka podczas rodzinnej wycieczki (screen: YouTube/The Telegraph)

Lucasfilm, firma produkcyjna należąca do koncernu Disneya, pozwała myjnię samochodową działającą w stolicy Chile – Santiago. Powodem jest wykorzystywanie bez zezwolenia postaci i wizerunku sagi "Gwiezdne Wojny" ("Star Wars") do promocji firmy.

Star Wash udostępniła w mediach społecznościowych filmy przedstawiające pracowników przebranych za postacie z „Gwiezdnych Wojen”, takich jak Chewbacca, szturmowcy, łowca nagród Boba Fett czy Darth Vader.

Czytaj też: Turcja wstrzymuje emisję serialu za sprzeczność z "wartościami narodowymi i duchowymi"

Właściciel myjni Matias Jara informuje, że nazwę Star Wash wymyśliła jego córka podczas rodzinnej wycieczki do parku rozrywki Disneya w Stanach Zjednoczonych, w którym znajduje się strefa "Gwiezdnych Wojen".

Franczyza Disneya obejmuje nie tylko serię filmów kinowych, ale także powstające wciąż seriale emitowane na platformie Disney+.

Czytaj też: Pegasus był wykorzystywany do inwigilowania dziennikarzy także przez rząd Indii

(MAC, 02.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.