Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Państwowa Inspekcja Pracy poszukuje agencji mediowej do przeprowadzenia kampanii

Łączna wartość działań opiewa na 522 tys. złotych (screen: YouTube/Państwowa Inspekcja Pracy)

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy poszukuje agencji mediowej, która przeprowadzi kampanię "Budowa. Stop wypadkom!" w internecie i radiu.

Przetarg został podzielony na dwie części – pierwsza dotyczy emisji spotu radiowego, druga przygotowania i realizacji działań reklamowych w internecie.

Czytaj też: Szefowie TV Republika nawoływali do bojkotu Ikei. Ale to reklamodawcy zbojkotowali ich kanał

Łączna wartość działań opiewa na 522 tys. zł. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 4 lutego przez portal zakupowy PIP.

(KAP, 08.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.