Lidl świętuje Boże Narodzenie wzruszającym spotem z szopem
Do reklamy na nasz rynek przygotowano polską wersję utworu muzycznego (screen: YouTube/Lidl Polska)
W bożonarodzeniowej kampanii sieci Lidl bohaterem jest szop, a motywem przewodnim spotu są takie wartości, jak miłość, przyjaźń, bliskość i rodzina.
Na wszystkie rynki swojej działalności sieć Lidl przygotowała spot „Wyjątkowe Święta Bożego Narodzenia” („A Magical Christmas”) o świątecznych przygodach zręcznego szopa, który pomógł doręczyć zgubiony gwiazdkowy upominek.
Czytaj też: Kaufland przekaże pół miliona złotych organizacjom w ramach świątecznej akcji
Szop obserwuje przez okno rodzinę przystrajającą choinkę na święta. Patrzy na chłopca, a potem spotyka jego mamę, która gubi jego gwiazdkowy prezent. Postanawia go dostarczyć, bez względu na przeszkody. W finale chłopiec cieszy się z zabawki, jego mama zaczyna wierzyć w cuda, a szop świętuje z psem, który przynosi mu paczkę smakołyków. Spot kończy się słowami "Wyjątkowe Święta Bożego Narodzenia".
W spocie nie ma żadnego nawiązania do marki Lidl – pojawia się tylko jej logo. Równolegle jednak emitowane są spoty produktowe, informujące o ofercie świątecznej sieci.
Kreację stworzyła agencja The Romans. Piosenkę „Guide The Way Back Home” wykonuje Charlie Holiday. Do reklamy na nasz rynek przygotowano polską wersję utworu.
Czytaj też: Sieć paliw Moya promuje się przez profil na Spotify
(AMS, 23.12.2023)