Marka słodyczy Nerds zadebiutuje w bloku reklamowym podczas przyszłorocznego finału Super Bowl
16.12.2023, 05:52
Amerykańska marka słodyczy Nerds powstała w 1983 roku (screen: YouTube/Nerds Candy)
Marka słodyczy Nerds zadebiutuje w reklamach podczas przyszłorocznego finału Super Bowl w USA.
Marka Nerds należąca do firmy Ferrara Candy Company zadebiutuje w bloku reklamowym podczas finału Super Bowl, który odbędzie się w lutym 2024 roku. Marka wypuści podczas finału 30-sekundowy spot promujący Nerds Gummy Clusters. Materiał zostanie przygotowany przez Digitas Chicago.
Amerykańska marka słodyczy Nerds powstała w 1983 roku. Marka może sobie pozwolić na taką akcję promocyjną, ponieważ "w ciągu zaledwie pięciu lat jej roczna sprzedaż detaliczna wzrosła z 50 do 500 milionów dolarów" - informuje "Adweek".
(MZD, 16.12.2023)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter