Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka słodyczy Nerds zadebiutuje w bloku reklamowym podczas przyszłorocznego finału Super Bowl

Amerykańska marka słodyczy Nerds powstała w 1983 roku (screen: YouTube/Nerds Candy)

Marka słodyczy Nerds zadebiutuje w reklamach podczas przyszłorocznego finału Super Bowl w USA.

Marka Nerds należąca do firmy Ferrara Candy Company zadebiutuje w bloku reklamowym podczas finału Super Bowl, który odbędzie się w lutym 2024 roku. Marka wypuści podczas finału 30-sekundowy spot promujący Nerds Gummy Clusters. Materiał zostanie przygotowany przez Digitas Chicago.

Amerykańska marka słodyczy Nerds powstała w 1983 roku. Marka może sobie pozwolić na taką akcję promocyjną, ponieważ "w ciągu zaledwie pięciu lat jej roczna sprzedaż detaliczna wzrosła z 50 do 500 milionów dolarów" - informuje "Adweek".

(MZD, 16.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.